Salsas bebisar 3 veckor.
Eftersom mitt fasta bredband stänger ner inatt och jag sen bara har ett struligt mobilt nät att lita till, kommer 3 veckors rapporten en dag för tidigt.
Alla har smakat ersättning och slurpat i sig med välbehag. I kväll ska vi prova med valpröra. De ökar fint i vikt och är busiga och pigga. En av grabbarna har öppnat ett öga. Den riktiga pälsen tittar fram nu.
Först visar jag upp grabbarna.
Nr 1. "Knätofsen" 128 gram

Åhh….så söta dom är, tur att man inte ska ha någon (kan jag iallafall försöka intala mig….). Smälter för kille 5…..
Amor vincit omnia

Ååååh sicka vackra och gosiga små magar 

#10 Håller med dig, den killen blir en charmör!!!
#11 Nu fick du väl magar så du tiger en stund =))

Näe usch vad mitt hjärta värker, så oerhört vackra små knyten
*dregglar* Och ändå ondare gör det av tanken att ingen tuss kommer komma till mig men du ska veta Lillan att det är plågeri och pina här hemma..ändå kan man inte låta bli att titta om och om igen på bilderna*suck*

hehehe jag kan nog aldrig bli nöjd när det gäller gosiga magar 

#13 Nä men Emma!!! Misströstar du nu igen? Ta ett djupt andetag och tänk possitivt :) Klart att Saga har småttingar till dig!
Jag vet alla stadier man tar sig igenom, än hittar man tecken på att nu.. nu är hon säkert gravid, sen nästa dag… Nej, det blir nog inget denna gången heller. Man kastas mellan hopp och förtvivlan de sista veckorna.
Emma! Det blir bebisar denna gången!!!! Upp med humöret :)
#14 Håll utkik, snart kommer utebilder på din grabb i gröngräset :)
#15 haha sitter precis likadant själv just nu.. ena dagen hlt säker, andra dagen tvärtom

#16 Blir man inte helt tokig till slut? Varje gång undrar man, varför håller jag på med detta???? Det är nästan värre än att själv vara gravid!
Nja, förr eller senare blir det småttingar att glädjas åt. Sen att se dem växa till sig, börja äta, glädjas åt vaje liten bajs i lådan….he he
Inte bara det! Att se de nya ägarnas ögon tåras av lycka när de får sin lilla älskling i sin famn… Det är då, jag vet vad jag sysslar med!
Jag kommer aldrig att lägga ner min avel! Jag kan känna ibland att det är motigt med alla påstridiga tyckare och tänkare, men jag tänker i mina egna banor och lär mig under tiden. Illeravel är ingen raketforskning eller någon exakt vetenskap. Var och en agerar efter sitt eget huvud, så även jag :)
Tänk positivt tjejer!!!!

Någon vacker dag så kommer även jag förmodligen att bli illeruppfödare, när jag har haft iller i ett par år.
ÅÅÅÅååmildehimmel!!

#15 hehe mm..jobbigt detta. Man vill hoppa och skutta av glädje när hon ökar i vikt men man hejdar/skyddar sig och tänker att hon Kan vara skendräktig. Men du har nog rätt men jag ropar inte JAAA än;)
#16 Visst är det jobbigt!=p

Ooootroligt söta =) Jag gillar helt klart iller nr. 3 =) Den lite större av allihop.. Kanske han blir min Buster hehehe =)
//lena
ååå vad söta det är =) gosigt :D

Åhh nu äger jag en del av en av dessa illrar =D Va? Var det någon som sa nåt? Va? Är det den 5te juni imorgon? Aha.. Okej då blire en tripp te Malmö då =P=P Snyyyft I wish (L)
Ha det underbart allihop.
Natti natti.
Kram

Min iller tjej heter Nova
och jag har haft en hamster som hette Luna, och hade det i bakhuvudet som nästa illernamn, då jag verkligen gillar det namnet. 

Hehe jag gillar oxå Luna skarpt men jag ska ha en av dessa killar =) Inget passande med Luna då inte =P Såg på Harry Potter för inte så längesen
Tycker Luna där e riktigt cool.. och riktigt underbart lost =P
jag ser fram emot " 4 veckor " :P
/P
Det känns som en hel evighet! Suck.
Vilka sötnosar!
Håller med dig Lillan!

#0 så söta :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Vad de har växt sen jag träffade de små knyterna Lillan!