Hej =)
Det var så kul förut för jag och min flickvän tog med Bosse och gick till affären för att köpa någon eksak för han hade tuggat sönder dom han hade.
Så det var så himla mycke folk som stoppade oss på vägen för dom ville titta och klappa. Det var gör kul att man kunde få sån respons på en iller det trodde jag inte att man skulle få här jag bor. men när vi väl kom till affären så gick jag in och handlade det vi skulle ha och min flickvän väntade utanför. och jag såg när jag stod i kassan att det var typ 5 personer omkring henne och tittade på våran lilla Bosse.
Gör kul. nu ligger han på övervåningen och vilar.
Han är så himla söt.

åh han är ju så söööt! förstår att folk flockas runt honom
han är riktigt söt. =))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

hehe välkommen till världen som en illerägare. ska man ha en iller ska man inte vara osocial..det värsta är att man kan ju inte heller vara på dåligt humör, för alla är ju så frågvisa och man vill ju visa upp det bästa med en iller, inte att den dödar dig i sömnen. Däremot så kan ni räkna med att få en hel del dumma kommentarer som ex - den skulle passa till mig jacka/soffa, eller den kändast - åh titta! en grävling/mullvad/ciuawa/råtta! haha
så söt han är!! Men är han verkligen 5 månader gammal? han ser så liten ut! =)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Riktar mej till jossan h.
Det är inte jag som har tagit den bilden men jag tycker han är så söt där. jag har inte tagit så många egna bilder än men det kommer det lovar jag. :D
förklarar saken! han är verkligen söt på den bilden! Men om du inte tagit så mycket bilder än så tycker jag att du ska börja med det och lägga upp dom här!! =)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Milton har blivit kallad både Lemur och "vilken konstig tax!" Hörde även ca 5 ungdommar viska när jag gick förbi:
"- Vad är det där.. Hm, vad heter det? Det är ingen hund..
- **En kanin!!
**- .. Nej jusste, en iller"
Så man får höra mycket!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Gimli blev kallad ekorre idag