Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 479 ggr
Betiz
0

Iller träff i Uppsala

Läste på något äldre inlägg om att det diskuterades att göra en träff i Uppsala, blev det av? kan det kanske organiseras en till????

elinn
0

Ja, hur har planerandet av den träffen gått?? Skulle vara kul om det blev något nu när sommaren är på väg =)

Betiz
0

#1 skulle jag också tycka =) förhoppningsvis så kan man ju styra upp något =) skulle ju vara super kul. skulle vara kul att veta hur de tidigare varit, om de varit??

elinn
0

#2 Bor du i Uppsala? Annars så brukar det vara träffar lite då och då i Gävle med, är ju inte långt från Uppsala. Men nu när jag vet att det planeras för träff i Uppsala så känns det inte som att det är läge att planera någon i Gävle ännu. Men någon träff kommer det säkert vara i Gävle med innan sommaren är över.

Betiz
0

jag bor inte så långt utanför Uppsala, några mil bara. =) så det känns som det som skulle vara ännu mer aktuellt för mig =) men gävle skulle iof också funka för min del. Men skulle vara jätte kul om det kunde bli en i uppsala =)

Faxlin
0

Jodå det blir en träff i Uppsala. Vi insåg bara att det var lite mycket innan skolan slutar så se fram emot träff i juni :-) Närmare datum kommer.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Betiz
0

#5 Vad roligt :D ser fram i mot det =)

elinn
0

JA det längtar vi redan efter =)