Saras bur
Yup..nu har de ätligen fattat det! De har äntligen tillverkat en iller bur serie som heter "sara" ….blev så full i skratt att jag bara var tvungen att dela med mig 

haha, men Sara de har ju missat att den ska vara rosa ;-)
Annars skulle jag inte säga nej till en Sara bur.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
hehehe jag vet….borde nog maila dem å uppmärksamma dem på färg missen ;)

haha, undrar vad de skulle säga då. hihi
Audiatur et altera pars
Då måste du känna dig stolt om den heter som du. =)) hihi
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ja, häftigt. Men som sagt var, fel färg ju;-)
Audiatur et altera pars
Jag såg något annat igår när jag shoppade som ju borde vara klippt och skuret för Sara (och andra som älskar rosa)… Finns nämligen rosa julgransbelysning nu!!!
Lovar att det ALDRIG kommer att komma in i mitt hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haha, vad hemskt. Ska ju vara vanlig färg eller max att man har en kedja med rött, grönt blått typ. Men rosa ;-)
Audiatur et altera pars
Nja, jag tillhör ju de människor som avskyr rosa (förlåt Sara och ni andra rosaälskare) men jag och min dotter diskuterade detta och kom fram till att det nog faktiskt var en liten, liten aning bättre än färgade, blinkande slingor… Men jag föredrar nog en vanlig, gammaldags neutral slinga.

haha, ja inte vill jag ha rosa i granen.
Ute är jag dock galen i slingor av alla de slag. Helst färgade och blinkande. Jag har en drömm om ett USA inspirerat julhus ;-)
Audiatur et altera pars
Ja, men om man har USA inspirerat så passar det ju in med en massa blinkande, ju mer dess bättre känns det som… Helst ska man ju ha en stor släde med renar osv på taket också… Liseberg, släng dig i väggen ungefär…

Japp den där släden med renarna står hööögt på önskelistan. hihi
Audiatur et altera pars