VMOT - Åsa...
(Väldigt Mycket Off-Topic)
Jag har funderat ett tag nu… (ca 30 minuter kanske) :P
Och jag kom fram till att du kanske borde stänga av mig…
Hade en depp-period för lite sen, och var då frånvarande i ca 2 veckor från denna sidan, det måste väl varit lugnt och skönt?
Kolla nu på listan under "senaste inlägg" och ta dig en funderare… :P
Jag måste vara rätt jobbig va? :P
Vem har startat alla trådar?…hmmm…
golf.ifokus.se

Detta gäller iofs bara om du ser det nu :P Sen kanske senaste-inläggen-listan ändrar sig :D
golf.ifokus.se

jag som trodde att du hade en liten tävling, om du lyckades fylla hela senaste inläggen med trådar som du har skapat!?

först så såg allt bara patetsikt ut, sen när det ändå var 7 trådar jag hade skapat i senaste inläggen så tänkte jag att nu jäklar (ja, du hade alltså rätt) så jag gick och letade upp gamla trådar som jag hade skapat men som var obesvarade :P med andra ord… min kväll…natt… är inte så rolig…
golf.ifokus.se

hehe
nu kom jag och sabbade allt med min mattatråd, så nu får du jobba lite till..ska du inte sova snart då Tessan?

jag gav upp innan du kom med din tråd :D
nja, är inte så trött…
har ju inget att vakna till direkt =) ska inte du sova då?
golf.ifokus.se

jo, jag ska… Men min kille sitter uppe och spelar data som vanligt. jag borstar tänderna nu i alla fall..vill ju upp i morgon så jag hinner ut innan det blir mörkt..haha

men illrarna är i full gång just nu, valparna springer runt och är så gosiga, hungriga och bajsar på en del olämpliga ställen och så springer man runt och tassar och grejar och så springer klockan ifrån en..typ

gulligt med valpisar =)
här är det rätt lugnt, melwin sover som en stock =)
golf.ifokus.se

du får ge honom en godnattpuss & ta en promenad med honom i morgon..då har du ju nått att se fram emot

jepp =) men nu sjutton slog tröttheten till :P ska nog sova iallafall :P
golf.ifokus.se

godnatt dröm sött

godnatt =)
golf.ifokus.se

haha, du är för gullig Thessa. Tycker om dig som medlem. Att du startar trådar bara älskar jag dessutom ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#13 haha, så bra då, men det kändes lite patetiskt när det var 7 trådar i sensate inläggen som jag hade skapat :D
#11 haha, jag gick inte och jag mig förrän en halvtimme senare efter detdär godnattet :P fastande i en konversation med en gammal kompis som är au pair i USA, deras klocka var inte lika mkt :D sen kom mamma och sa att jag borde lägga mig =/ undrar varför :D
golf.ifokus.se
Hmm då ska du se när jag är i farten och skriver. Då kan det blir många på rad. =) hihi
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

ja, men kolla senaste inläggen-listan nu :D…:S
golf.ifokus.se
ok ska göra det. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Hördu Thessa, vad ska jag ha och läsa om inte du startar en massa trådar
Själv startar jag inte speciellt många trådar, har väl börjat svara lite mer men håller nog en ganska låg profil här… Finns ju inte så mycket att berätta när man inte själv har nån iller… Fast ibland är jag bra sugen, det måste jag medge.

Jag har precis insett att de flesta trådar jag startar är ganska mycket Off-topic :P kanske borde söka mig till ett annat forum :D
nae, men… stackars illrar när man sitter här hela tiden :D
golf.ifokus.se