Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 416 ggr
[Cute]
0

Bilder från idag..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På gräsmattan utanför vår lägenhet.

[Cute]
0

Rocky & Mynta..

[Cute]
0

[Cute]
0

Aviendha
0

Underbart väder för illerpromenad =) Hur funkar tandemkopplet för dig? Här släpas Avi urskillningslöst av Phoenix som faktiskt går och väger dubbelt så mycket..

[Cute]
0

[Cute]
0

[Cute]
0

#4 Hehe ja du tandemkopplet fungerar ganska bra för oss, Rocky är bra på att gå som en hund brevid. Men Mynta har inte riktigt fattat hur man gör än, hon går mer hit & dit samt snurrar iväg åt helt fel håll ibland. Men Rocky leder vart dom ska gå & hon hänger efter honom.

Så tandemkopplet fungerar ganska så bra ;)

[Cute]
0

Två st trädgårdsmästare i vår trädgård nedanför balkongen.. ;)

Aviendha
0

#7 Det låter som en rätt hyfsad kombination =) Mina kör mest på att kuta åt så olika håll som det bara går eller mest möjliga trassel på kortast tid. ;)

Jaha-jaa
0

Fina bilder!

Jag har prövat dubbel koppel men de funkade inte så bra på mina illrar de trassla in sig o klängde på varandra.

Kan man träna in dom att ha sånt koppel eller de bara funka om de funkar typ?

[Cute]
0

#10 Ingen aning, men vi har haft tvilling koppel sen Mynta var valp & hon hänger oftas efter Rocky som är van vid att ha sele & gå på promenader likt en hund ;)

Aviendha
0

#10 Du kan ju säkert testa om de vänjer sig. Med mina går det inte, de har så olika "gå-mönster" i vanliga fall att det är dömt att misslyckas. Phoenix knatar, Avi står still.

Faxlin
0

Vilka underbara bilder. Att vara ute med de små i solen, kan inte bli bättre. Det är det som gör att jag älskar sommaren så mycket tror jag. Att man kan traska med illrarna och bara sätta sig ner någonstans och låta dem gräva och busa utan att jag fryser tårna av mig :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Cute]
0

#13 Ja verkligen & det är himla mysigt :)

Jaha-jaa
0

Jag ska försöka öva in de