Iller iFokus

Iller

Etikettuppfödare
Läst 550 ggr
NinaogRaKKerUngene
0

Oppdretter i Malmø

Lurer bare på hvilke oppdrettere som fins i Malmø.

Bogey
0

Satmaran här på forumet finns i Malmö. Sen vet jag inte om Johan- här också finns i Malmö men han verkar i vart fall finnas i skåne.

NinaogRaKKerUngene
0

Selger noen av disse ildere til Norske dyrebutikker ?

Bogey
0

Nej inte vad jag vet, men de är nog inte de enda i Malmötrakten.

UlrikaD
0

När jag var i Norge sist på TamAlma så sa de att de köpte in av en man som hade ett stort antal illrar som han avlade på.

Satmaran
0

Skumt! Jag vet bara min egen och Mellanhedens uppfödning här i Malmö! Jag säljer sannerligen inte till djuraffärer och vet inte någon annan i Skåne heller som gör.

sarae
0
NinaogRaKKerUngene
0

Det vi reagerte på er at det er en angora, og en panda, og ingen av dem er sterilisert/kastrert.

Om noen kan opplyse meg litt, hadde jeg satt veldig pris på det.

Pirjo
0

Jag har en liten aning om vem det kan vara och det är ingen som det vanligtvis tisslas och tasslas om - han är ganska så okänd för dom flesta och håller sig i skymundan. 

#6 Om det är samma TS som jag tänker på  så bor ju inte han i Malmö eller ens i Skåne.

sarae
0

#8 sant… glömde bort skånebiten :P

ferretgirl
0

Tror att Mellanheden har sin uppfödning på is just nu, men jag finns i Skåne närmare bestämt i Helsningborg. Men inte hellre jag säljer illrar till någon djuraffär vare sig i Norge, Sverige, Danmark eller i nått annat land för den sakens skull skulle aldrig falla mig in att göra det.

NinaogRaKKerUngene
0

Om noen har opplysninger som de ikke vil poste på forumet, vær snill og send meg en pm.

Pirjo
0

Hade ju glömt den här nu när jag inte är inne så ofta.

Kan säga såpass mycket att det är illrar från danska linjer och enl dom uppgifter jag har - mycket Pherpharm i linjerna