Oppdretter i Malmø
Lurer bare på hvilke oppdrettere som fins i Malmø.
Satmaran här på forumet finns i Malmö. Sen vet jag inte om Johan- här också finns i Malmö men han verkar i vart fall finnas i skåne.
Selger noen av disse ildere til Norske dyrebutikker ?
Nej inte vad jag vet, men de är nog inte de enda i Malmötrakten.

När jag var i Norge sist på TamAlma så sa de att de köpte in av en man som hade ett stort antal illrar som han avlade på.

Skumt! Jag vet bara min egen och Mellanhedens uppfödning här i Malmö! Jag säljer sannerligen inte till djuraffärer och vet inte någon annan i Skåne heller som gör.
funderar på om det är TS?
Det vi reagerte på er at det er en angora, og en panda, og ingen av dem er sterilisert/kastrert.
Om noen kan opplyse meg litt, hadde jeg satt veldig pris på det.
Jag har en liten aning om vem det kan vara och det är ingen som det vanligtvis tisslas och tasslas om - han är ganska så okänd för dom flesta och håller sig i skymundan.
#6 Om det är samma TS som jag tänker på så bor ju inte han i Malmö eller ens i Skåne.
#8 sant… glömde bort skånebiten :P
Tror att Mellanheden har sin uppfödning på is just nu, men jag finns i Skåne närmare bestämt i Helsningborg. Men inte hellre jag säljer illrar till någon djuraffär vare sig i Norge, Sverige, Danmark eller i nått annat land för den sakens skull skulle aldrig falla mig in att göra det.
Om noen har opplysninger som de ikke vil poste på forumet, vær snill og send meg en pm.
Hade ju glömt den här nu när jag inte är inne så ofta.
Kan säga såpass mycket att det är illrar från danska linjer och enl dom uppgifter jag har - mycket Pherpharm i linjerna