Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 188 ggr
bnoffan
0

Pris för vacc/chip?

Tänkte bara höra hur mycket ni har betalat för vaccinering och chippning? Vill veta vart priset ligger ungefär när man gör det hos veterinären.

domiino
0

det beror helt på vart du är..det bästa är att ringa runt till olika vet. o fråga

klarsferrets
0

om du räknar på ett ungefär så ligger chipningen någonstans mellan 400-500 o vaccinering ligger ungerfär på det samma .

Men som sagt det beror lite på vart maqn går och i bland tar dom mindre då man gör fler samtidigt så det är som #1 säger det beror på

bnoffan
0

Är det nya vaccinet dyrare än det tidigare?

klarsferrets
0

nä inte vad jag vet men det beror ju lite vilken vetrinär man tar

Robinsnel
0

350 kr har jag betalat för vacc.

sofie
0

Vi vaccinera Betty i lördags och det kosta 235:-

Faxlin
0

Här i Gävle är det snordyrt om man har bara en iller. 490:-. Fast det var med gamla vacinet.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

elinn
0

jag var tvungen att ta fram illerpärmen för att komma ihåg vad jag betalat och ser att ett chip här kostar 255:- + grundavgift 150:- = 405:-

När jag vaccinerade Triss och Elvis ser jag att dom glömt ta ut grundavgift vid både första och andra sprutan Förvånad Har betalt 250:-/st för en vaccinering (500:- för båda) Plusar man på grundavgiften blir det för två illrar 650:-. Så där sparade jag visst in 300:- Skrattande

Nea
0

I Växjö (om de inte har ändrat sedan i somras och i och med att det nya vaccinet kom) tog de 260kr/spruta.

Nettan
0

På Ultuna i Uppsala tar de 220 kr för en vaccinering.

Faxlin
0

#8: Gästrike djurklinik var det på va?
Vet att de var billigast i stan, men de har ju gått i konkurs liksom.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

elinn
0

Japp, gästrike djurklinik. Det är verkligen synd att dom inte finns kvar längre =(

cannaydia
0

210:- för gamla vacc +250:- för chipp…liten klinik i sthlm, ringa runt är det bästa! För vaccinera o chippa kan alla veterinärer göra…

Madde
0

Hmm vi ska vaccinera criss nu i december så det ska bli intressant och se hur mycket det kommer och kosta.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.