Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 1429 ggr
Ceciliaolucifer
0

Nya Atlas 40!

Ceciliaolucifer
0

Dock känns det som att många hemsidor skriver att produkten är en Atlas 40 fastän det är Atlas 50? Känns för bra för att vara sant!

Stinko
0

Oh, den där nya ser ju ut som en värd investering… Transportburen jag har nu är en Capri 3 och finns en del saker med den som jag inte gillar.. som låsen för gallret tex. (fyra st grejer i varje hörn som man bara vrider på) för att öppna) Är rädd att dom nån dag ska ha blivit så nedslitna av allt öppnande och stängande att dom åker upp/går sönder och pälsarna lyckas rymma när jag sitter och sover på tåget eller bussen.. :P

Det ser också ut som att det inte är några rundade kanter på Atlas 40, mellan golvet och väggarna, stämmer det? För på min Capri är det rundande kanter och det är inte det bästa om man vill ha en låda där tycker jag.

sarae
0

ok bara jag som kommer till samma atlas 40 jag har 2 av sedan innan?

Faxlin
0

#1: På Grand Prix har de i alla fall stor skillnad på Atlas 40 och Atlas 50, så hur menar du?

Kan passa på att påminna de medlemmar i STIF om att man har rabatt på Grand Prix som medlem.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ceciliaolucifer
0

#3 Det är olika bilder på sidorna? det är det för mig iallfall. Prova att söka på Atlas 50 så får du se hur den ser ut.

#4 Jo, jag menar att när jag surfade runt så har vissa shoppar den nya atlas 40, som ser ut som Atlas 50, 60, 70.  Och eftersom den nya Atlas 40 är exakt likadan som 50,60,70 så kanske shopparna lagt ut fel bild? dvs att det inte finns ngn ny Atlas 40.

Snurrigt värre, men jag vill ha 2 st nya Atlas 40 ;)

Faxlin
0

#5: Aha, nu fattade jag bättre. Sorry för en snurrig Åsa :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars