iller mat
hejsan,
Har nu illermat för en månad kvar och måste nu köpa nytt. På vilka sidor finns det att beställa illermat?+
just nu har vi James Wellbeloved's foder som våran djuraffär alltid har tagit in på 5kg men har nu sakt till oss i 4veckors tid att dom ska ta in det men dom inte har gjort det så nu letar jag efter någon sida som säljer illermaten eller någon liknade som är bra=)
Hoppas ni har lust att hjälpa mig =)

På www .hagsatrazoo.se finns James Wellbeloved annars finns det bra och billigt foder på amhs-illertorg.se
Be a rainbow in someones cloud
www.teba.se har Totally Ferret som jag tycker är det bästa illertorrfodret som finns på den svenska marknaden idag. Och enl det jag hört så är frakten relativt billig hos TEBA (har inte själv beställt därifrån eftersom vår zooaffär har detta foder som standard i sortimentet).

Jag köper alltid Vitalin härifrån. Vet inte var du bor men de har lager runt om i Sverige du kanske har nåt i närheten.
Uddevalla, Måltemyrsvägen, Äsperöd
Viskafors, Källebergsgatan
Örebro, Norr, Höglundagatan
Skara, Åkerstigen
Gävle, Fjärde tvärgatan
Stockholm, Herrgårdsvägen, Upplandsväsby
Annars går det att beställa via posten också.
Tack för svar:D Ska kolla på sidorna och sedan beställa..
#3 är vitalin bra foder??

Vitalin och Totally Ferret är de två bästa illerfodren på marknaden. Mina gillar Vitalin bättre så därför har jag valt det över det andra. Men båda är lika bra.
Amhsillertorg säljer Vitalin.
Sara

#6 och de har mycket bra priser, kollade runt och det kan skilja upp till 65 kr billigare per 10 kg påse jämfört med andra ställen
Be a rainbow in someones cloud

Jag rekomenderar illerfodrena
1. ANF illerfoder
2. Vitalin
3. Totally Ferret
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Tack för svaren=)
Har funderat på att testa vitalin så har beställt en påse så får se vad dom tycker och köper då en 10kg istället =)

Smart att testa först.
#10 ja det är ju smart sen var det inte så dyrt heller på sidan :D Hoppas dom gillar det bara
Vitalin har gått hem hos alla mina illrar + de akuthemsillrar/semesterillrar jag har haft hos mig.
Sara

Orijen är väl ok ? Köpte det precis …
Orijen är helt ok så länge det är för katt, jättebra foder.
Sara

Inte iller ?

#15: Orijen har inte iller mat. Så där är det kattmaten som gäller. Och den är inte dålig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars