Iller iFokus

Iller

Etikettavel
Läst 657 ggr
becka89
2009-04-22 15:37
0

Fråga!!

Väd händer om man har en kastrerad hona och en brunstig hane ihop??

Kan han skada henne??

Aviendha
2009-04-22 18:16
0

Kan kan han. Avi förlorade sitt öga för att jag inte särade dem helt när Phoenix var brunstig och hon kastrerad. Nu säger jag absolut inte att det kommer hända ifall du har dina ihop, tror jag hade lite av ett extremfall. Det kan ju bli en del släpande av honan, och någonstans där måste hon ha vridit sig och han missat eftersom det gick som det gick.

Har du dem ihop så får du ha koll på dem så att det inte blir för mycket släpande på henne, eller om han skulle vara våldsam med henne helt enkelt. Det finns de som har den kombinationen och det går.

ferretgirl
2009-04-22 20:19
0

Det är nog olika hur dom reagerar, jag har t.ex Miller (som är okastrerad) med Kahn och Nanooq och det går hur bra som helst. Men har jag honom med Tiffanie och Tilly (som båda är kastrerade) så ska han försöka para sig med dom, men det vill ingen av dom veta av. Så oftast så slåss dom då, så nu så länge han är okastrerad så få dom vara i olika rum just för att dom inte ska slåss.

Faxlin
2009-04-22 20:51
0

Jag har varit med när en hane har våldtagit en kastrerad hona och skadat vulvan på henne. Detta då honan självklart inte var mottaglig för att bli parad. Så det kan bli skador om man har otur.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

becka89
2009-04-28 00:33
0

Okej tack för svaren,

#3 ja jag ahr hört att det kan hända och det är det jag är mest rädd för eller att han sak skada mercedez=(

sarae
2009-04-28 00:43
0

Avanti går ihop med 3 töser ( alla okastrerade iofs, men 2 med implantat) och han gör ingenting mot dem alls, mer än leker. Amor däremot gick överstyr mot töserna för ca en månad sedan, och går nu tyvärr själv. skulle han få träffa dem nu, skulle nog någon bli skadad. Så det beror nog mycket på hane, och beteende

becka89
2009-04-28 13:14
0

#5 Ja jag tror också att det har mycket med hanen att göra, Elmer är väldigt på och drar runt på mercedez men hon vill bara leka så när det blir lite för mycket så blir mercedez sur på elmer och typ fräser åt honom eller vad man ska säga, men ahn lyssnar inte utan fortsätter ändå och då springer hon och gömmer sig under soffan

NinaogRaKKerUngene
2009-04-29 22:44
0

Det kommer helt ann på hannens gebytt, som andre har nevnt tidligere. Om han tar det hele med ro, hadde jeg hatt dem sammen under oppsyn. Om han tar helt av, hadde jeg holdt dem hver for seg.