Mayas småkakor 5 veckor.
Goa kakor är redan 5 veckor!!!
Pigga och busiga till tusen. Misströstade ett tag om att de inte skulle vilja prova torrfoder, men nu börjar de även acceptera detta. De har även hittat lådan!!! Inte alla gånger men då och då i alla fall. Tjejerna är duktigast :)
Hinner inte väga dem idag, så det tar vi senare.
Här har vi Silke.

Oj oj oj stödföreningen för illerberoende kan nog få många medlemmar nu :)
Be a rainbow in someones cloud

Puss och massa gos till Silketuss från mamma 

Sniff Sniff! :D

#7 När ska du komma och hälsa på???
Hmmmm? Du är så välkommen att bara sniffa…..;)
Kram på dig!
Lillan

Satmarna, fyyyy på dig. Det är förbjudet att sätta ut sådant som ger mig valpsjuka. Trodde jag fått dig att förstå det.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
va fort tiden går!
systrarna snooze e ju föööör söta! :)
Daisy är ju bedååårande!
Min Daisyrumpa hälsar för övrigt att hon förstår inte hur hon kan heta daisy, men inte ha en massa fluff??? Hon får inte riktigt ihop det, trotts en massa förklaringar från min sida!
Hur många illrar finns det kvar som inte är paxade?
Jo jo för all del, Daisy är söt men Melba är sötast 

Såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå söta :S
aw, så söta dom är :D

Jag vet att jag är en hemsk människa som sprider detta valpvirus vida kring… Men det är en del av sjukdomsbilden. Kan inte hjälpa det
.
Valpviruset vill liksom ut och sprida sig!!! Jag har tappat kontrollen! Jag ber tusen gånger om ursäkt, speciellt till de av er som redan är så hårt drabbade.. Fniss =))

#17: Ja det är hemskt av dig. Men jag får väl försöka ha överseende då när det är något du inte kan göra något åt. Man kan ju inte hjälpa att man är sjuk :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Aww vilka otroligt söta små bebisar..
// Liinda

Jag får stora dåndimpen här hemma (ja jag vet att jag tjatar) jag längatr så otroligt till jag får hem min lille prins Silke. Nu har hans koppel kommit hem och jag har fixat en sovkorg till honom också. Har även fixat transportbur. Mamma köpte en klotång till honom som en välkomstpresent hon skulle även åka in till djuraffären och se om hon kunde skämma bort honom med mer saker.
Fy bubblan vad tiden går sakta, har aldrig vart med om dess make till att gå så här sakta som jag tycker att det gör just nu.
Kram till min snuttepäls

Sötnosar, skulle bli riktigt söta kort med den där krukan och med en posande valp i 
Bedårande! jag tror jag sprängt skalan på valpsjukhet :s undrar om febrivad dist hjälper?
#23 typ så här kanske ;)

Ingen kan komponera bilder som du Sarae =))
Jag är bara en glad amatör, men försöker få till det ändå ;)

Glömde tala om vad valparna väger idag. Silke 377 gram. Daisy 321 gram. Melba 320 gram. Tabasco 401 gram!!!
Tabasco blir en kraftig pojke, he he!

#24 Ja sådär ja=)
#25 Det är bara att leka på med kameran och testa för skojs skull. Var inge duktig på att fota illrar men nu blir dom riktigt bra. Visst det blir en hel del bilder som man får radera men man kan lyckas som amatör också;)

Naaaw lilla Melba vad söt hon är.
Sarae vilket gulligt kort. Jag tror jag smälter 

#28 Vilken söt liten nalle och riktigt charmigt med dom vita tass tårna;)

Naaaaaw min lilla gosepojke. Puss puss puss till mamsens goseprins

Tittade i hagen och kunde inte riktigt komma på vad som fattades….? Bajs på tidningarna!!! Inte en enda bajs utanför lådan sedan kl 11 i förmiddags!!! Jag är imponerad :)
Wow det va inte illa! 

Nemen oj oj har dom gått å blivit rumsrena:) För en dag iaf;)
Såååå otroligt söta små bollar allihoppa!
Å växer gör dom oxå. Snart kan jag inte kalla honom för lilla Tabasco längre om han ska växa i den här farten;)
Melba kommer att bli en riktig skönhet 

Så otroligt fina valpar. Daisy kommer verkligen bli en riktig skönhet och Tabasco ser verkligen stor och stilig ut.

Fast Daisy är ju redan en skönhet så klart 

Lite uppdateringar.
Maya har lämnat sina valper till största delen av dygnet. Hon tittar bara in och kollar ibland. Hela dagarna ligger hon och myser med Salami. Mjölken har sinat, så hon kan koppla av och t o m mysa med matte i soffan :)
Nu har valparna skött sig på lådan ett helt dygn!!! Fortfarande inga bajsar utanför =)) I helgen ska jag släppa ut dem ur hagen, de kommer att klara sig fint!

Gud vad skönt att höra att det går så bra med lådorna hittills. Skönt för Maya att hon är mer fri nu. Ska bli spännande att få höra om deras äventyr utanför hafen 
Jaaa vad hon är söt våran lilla Daisy.
Hon ser ut som en liten nallebjörn på den bilden, hihi.
jag är imponerad över hur duktiga de är att gå på lådan redan. Hoppas att det fortsätter lika bra sen när de får ett större område att röra sig på.