Vår känslor?
Vår känslor, jag? det kan man säga hehe.
Fick nått tok ryck. Har haft fullt upp med min inglasade balkong när snön började försvinna och nu börjar det likna något=)
Det har planterats blommor, satt upp gardiner och köpts blomkrukor. Här följer lite bilder hur min balkong ser ut idag.
Såhär ser det ut innifrån

Till vänster när man kommer in. i krukorna är det blomma för dagen i färgerna vit/lila(Milky Way) och en mörk lila, sen väntar jag på att clematisarna snart kommer som ska vara i den översta som är blå och vinröd i färgerna. Så om växterna gör som jag tänkt så kommer jag får en grön och blommande vägg med olika färgade blommor
På bordet är det en stenpartiväxt, ett ljus som luktar citron timjan och en liten syrén planta som jag ska försöka få till i lämplig storlek för balkongen.

Till höger när man kommer in. Längst in bakom dom långa bladen(gladiolerna) har jag satt klättrande jordgubbar och bredvid till vänster står en papegoj planta sen även två till plantor av blomma för dagen som ska täcka väggen=)
Bredvid Gladiolerna står småplantor av Physalis. Sen även småplantorna som står på pedistalen hoppas jag kommer ge skörd iår. Det är Gojibärs buske som är väldigt bra för immunförsvaret m.m. Det är den eviga ungdomens bär enligt kinesisk folktro. Det näst bästa är att plantorna är härdig till -25.

Verkligen jattefin gardin! Och finfin balkong! :)
// Amanda
Tjusigt! :D önskar att vi hade haft balkong.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

#7 Tack! Trodde först gardinen skulle se plottrig ut men nu blir det mer som en "växande häck" =) Tack, det är otroligt härlig balkong och just att den är inglasad är ett stort plus. Så jag hoppas att jag får tillräckligt illersäkrat så illrarna kan gå ut och in när dom vill=)
#8 Tackar=) Har ni ingen?=(

fad fint det blev emma men förlåt att jag inte ringde och kom förbi=( fick lite mycket att göra.

#10 Tack vännen=) hehe det gör inget, tänkte vell att du hade fullt upp så det är lungt=) Vad gör du den 8Maj? jag fyller ju 23 den 6 maj så jag tänkte bjuda hem lite folk på fredan och sitta och dricka och umgås=) Hoppas ni kan komma
Lite avundsjuk är jag faktiskt, vill också ha inglasad balkong! Det ser jättemysigt ut hos dig, bra jobbat =)
Paulina

#11 8 maj har vi tyvärr kalas här hemma för anton eftersom han fyller 1 den 9 maj, så tyvärr kan vi inte=(

#12 hehe ja det är otroligt skönt med inglasat. Tack! riktigt nöjd men det lär bli mer man kommer på eftersom sen ska det städas lite mer;)
#13 Jamen just ja. Det är självklart att du ska fira honom. Men du kan vell höra av dig när du är hemma i byn så kan vi träffas nått=)

Tänkte föresten fota igen när det vuxit och börjat blomma så får ni se på en snyggare och mer levande balkong=)