Trädgårdsarbete
Igår trillade det in lite gratis arbetskraft (läs slavar) i min trädgård, i form av Maria och Paulina. Så eftermiddagen ägnades åt det omöjliga projektet att få iordning på min trädgård. Självklart var illrarna med och hjälpte till.
Amor insåg dock snabt att det där med jord under tassarna inte riktigt var hans grej, så han ägnade dagen åt att posera (samt strypa påskliljor)
Sedan tröttnade han på sitt värv, och letade istället upp första bästa sovplats
#3 men vad härligt sött ^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Arbetsledaren stitch ägnade sig åt att studera blommorna på närmare håll
hmm… nån som har en mossrivare? Skulle det HÄR kallas gräsmatta??
Lump kan däremot det här med att få jord under tassarna… HÄR matte, precis just HÄR ska du gräva ner torkvindan!
Han har inte heller några problem med att å skit på nosen, han anser att sådan ingår faktiskt i ordentligt trädgårdsarbete
Stitch övervakar marias ogräsplockande.. han är inte övertygad om att hon vet vad hon gör
Paulina funderar över hur hon ska kunna genomföra min önskan om att får äppelträdet att se ut som en lisebergskanin.
Vad jag själv gjorde? satt i solstolen och pimplade pinacoladas, med kameran i hand… det är HÅRT att jobba i trädgården!
#13 Lisebergskaninen rymde. Däremot har du ju en eminent fritolkning av "kvast i snålblåst" nu, allt tack vare mig och en hänsynslös sekatör =)
Paulina
#14 får väl nöja mig med den tillsvidare… frågan är vad som skulle hända om du fick fri tillgång till rönnen??
lägger in några bonusbilder från i lördags på min tjockis fia
#15 Där ser jag däremot klart en topig tulpan ;)
Paulina
#18 tuta och kör… du vet vart sekatören finns :P
#16 nä, det där var inte den sötaste bild jag sett… ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Åh så skönt att se andra jobba hårt hemma hos sarae=P
#21 Maten gjorde att det var värt det ;) Mums!
Paulina
#22 shh nämn inte maten.. då tror ju hanna att det finns sån lyx här hemma :s

Mat mat.. låt mig se.. jo senast åt vi både avokado och yoghurt
#17 åååh så söt, snart blir det (troligen) mer barnbarn :) Ugglar ihärdigt på valpdagboken 2009 :)

Nice, vad fint du kommer att få i trädgården när slavarna är klara =)
Illrarna gör ju verkligen ett kanonjobb de med =)

Vad härligt ni haft och det är inte alla som har slavar;) lust att låna ut dom?*ler*
Go Paulina Gooo!;)