Foder - Sluis Ferret Menu
Någon som har erfarenhet av detta foder? Fick ett varuprov när jag vart i affären. Har inte testat det än, tänkte först höra om någon här inne har något erfarenhet av detta som sagt.

Aldrig hört talas om, om det inte rör sig om en ny förpackning bara. Men det var en fin förpackning.
Vad står det på innehållsförteckningen?
Carpe Diem
Verkar vara Holländare http://www.sluis.nl/
Tyvärr finns ingen info att tala om på deras hemsida. Dock anges att den svenska distributören är Gibbon AB i Landvetter.
Inte heller Gibbon har nån info om Sluis illerfoder, tyvärr.
Hittade dock denna analys
Har inte själv testat det, men jag tror att det är ett foder som har funnits i flera år, fast då i en annan förpackning. Att jag inte köper det själv är pga att det är så in i vassens dyrt om man jämnför med andra torrfoder för iller. Så jag köper hellre t.ex Vitalin, Ferretcompletr eller ANF för iller.

Men jag får väll tsta här och se om det uppskattas =)
Aldrig hört talas om det heller men när andra och tredje ingrediensen är grödor och vegetariska biprodukter hade ju iaf jag dragit öronen åt mig!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Skulle gett det som godis om de tycker om det.
Sara

Har aldrig hört talas om det fodret men som #5 säger så är det inget jag skulle ge som basfoder utan mer att kanske blanda ut ett bättre foder lite med eller ge som godis.