Chaos har blivit pappa!
Jodå ni läste rätt.
Nu är det ju så att han är kastrerad så han är ju nte någon biologisk far.
Men han har adopterat.
Chaos har aldrig varit mycket för lek utan han går oftast omkring i sin bimbobubbla o bara är.
Häromdagen så ser jag hur någon ligger bakom husses datorfåtölj o bollar o kastar med något.
Chaos?!
Smög fram för att inte störa.
Där ligger han o leker med…min prydnadskatt (med kaninpäls eller vad det nu är) som jag fått av sonen att ha på min dator.
Mycket bär emot men den är…oki inte fin i mina ögon men den har annat värde.
Chaos har alltså klättrat upp på min dator o snott katten.
Jag tar den vänligt ifrån honom.
Dagen efter är katten borta igen.
Jag letar runt där han låg sist med den o mycket riktigt.
I en tom grillchipspåse är den ilagd.
Jag tar tillbaka den.
Chaos vaknar o springer o tittar i påsen…både en o två gånger för att vara säker.
Hans bebis är borta.
Chaos kommer o sätter sig vid mina fötter o frågar…vart är min katt?
Då hade jag inte hjärta längre att ta ifrån honom den.
Han tar den försiktigt i nacken o bär den tillbaka till sitt bo…chipspåsen.
O där ligger den nu.
Husse skulle vara rolig o tog katten o drog ett "spår" med den bakom fåtöljen o in under en filt.
Chaos spårade upp den o…tog den tillbaka till påsen.
Med jämna mellanrum så får den komma ut o leka lite innan han stoppar tillbaka den igen.
Nyss fick de lite köttfärs då vi haft tacos idag o så klart skulle katten också ha sin bit (Chaos har aldrig gömt mat förut)
Han har blivit far :o)

haha, vad sött. Han har nog missat det där med att det är honorna som ger mat till och med. Inte bara att han inte kan göra bebisar utan även att han inte är en hona. Eller så tror den stackaren att han blivit en hona :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Nämen! =)
Min första iller hade en liten nyckelringstiger han alltid bar på. Han tvättade den till den milda grad att den var alldeles fuktig och lakanen där den låg var blöta när man tog bort den. Han betedde sig som en skendräktig hund när man höll den. Det var verkligen hans mest älskade ägodel och han försvarande den mot Aviendha. Givetvis fick den där ruggade tigern följa honom när han begravdes. Inte skulle han behöva skiljas från den då.
Paulina

Men jisses! Inte ge mormor en sån hjärtattack!!!
Sötaste chaos! ta nu väl vara på din bebis!

# 6 Skulle vi väl aaaaldrig göra ;o)
Men någonting hände iaf när han blev kastrerad.
Vet int om de planterade in några hjärnceller men…killen är inte helt i det blå längre.
O ja han tar hand om sin bebis riktigt ordentlig.
Jag försökte med en ful liten "Kanin" i samma material som jag hittade i leksaksaffären.
Den var inte rätt så den bryr vi oss inte alls om så…han får väl behålla katten .
Den är ju rätt ful ändå *s*
#7 ASG! haha… jadu… lump blev nog oxå lite slugare efter kastreringen… innan dess var det hormonerna som styrde intelligensen (även om den inte var fy skam då!), numera är han smart på ett sätt som passar mig ypperligt ;)
han vet i alla fall vad han vill ha grabben :P Hmm undrar om det här har att gör amed att de fick leka med kaninskinn som valpar? :P Och nu återspelar han detta, som bevis på sin något störda uppväxta kanske?
Jag tycker den var rätt söt ^^ Jag hade en sådan räv som liten och pillade så mycket på den att det blev en skabbräv och mamma slängde den. Barndomsminnen när de är som bäst ;)
Paulina
Haha! Nice!
Jag har tyvärr inget att kontra med ;) men jag får önska Chaos lycka till att fortsätta finna sitt rätta jag ;)
Hahahaha, grattis till bebisen Chaos. Illrar är illrar och dom kan hitta på det mesta för att roa både sig själv och andra med.
Han kanske tror att han har blivit katt pappa! :)

Det är nog mycket möjligt att det kan ha med kaninskinnet att göra.
Den ser ju dessutom lite riktig ut…