God morgon 15/11
God morgon alla illermänniskor.
Hoppas eran dag blir helt underbar. Här kan jag berätta att det regnar och blåser men annars får vi avvakta några timmar till för att bestämma hur dagen ska bli :-)
Ha en trevlig dag, och glöm inte att pussa på era illrar innan ni går hemmifrån ;-)
Kram Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

God morgon på dig me Åsa.
Har inte titta ut så nån väder prognos får du inte av mig :-)
Men vad ska vi som inte har någon iller göra då? Pussa på närmsta dammråtta kanske :P Dom ligger ju nära till hands och många e dom :-)

god middag på er här är det 16 gr varmt ute o solen skiner men det finns små moln på himmelen, och det blåser inte i dag som det nu har gjirt i nästan 1 v så det är ganska skönt.
Tyvärr så är mina små hemma så jag kan inte pussa på dom så jag får väll göra som Fummelfia pussa dom närmaste damtåttorna .
eller så kan jag ju pussa på garn-illrarna som jag stickar hihi.
Men nu väntar jag tills på måndag kväll då åker jag till fyget o hämtar Emelie som kommer ner hit o det ska bli kul.

Kan nu komma med en väderrapport härifrån. Blå himmel inte så mycket blåst och varmt i solen. Ca. 7 grader ute… Inget i min smak :S

Vet inte om det där med dammråttor är så bra att pussa på. Ni får väl helt enkelt låta bli pussandet ;-) Och bara ha en underbar dag istället ;-)
Audiatur et altera pars
#2 hade jag inte haft barn så hade jag velat komma till fraknrike jag lä ju aldrig få komma dig dumma mamma

#4 Men jag vill ju också pussa på något. Ändå som finns här e ju dammråttor, fast om nån timme eller så så får jag pussa på massa hästar :-)

Men då får du pussa på hästarna. Så kan jag pussa på mina illrar ifrån dig FummelFia.
Audiatur et altera pars

#7 va riktigt mysigt å stå å gosa me vinterpälsade isisar :-) Kanske kommer upp i vinter nån gång och pussar på dom själv om det går för sig :-)
Nä men va skoj att emelie kommer ner till frankrike. =)))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#8: Går så bra att komma och pussa på dem så. ;-)
Audiatur et altera pars