iller kläder?
Hej, jag kollade runt på det här ''forumet'' och såg att ni klär era illrar i kläder, vilket jag inte är emot. men jag skulle väldigt vilja se lite bilder på era bebisar med kläder på :D
MVH
De flesta av oss klär inte upp våra illrar mer än för roliga bilder. Jag har inga men säkert någon annan.
Sara
Som Sara säger så har jag bara haft kläder på mina under några få, korta stunder som en kul grej.
Eventuellt skulle jag kunna tänka mig en varm tröja på Avi när det är som kallast på vintern, men ändå inte. Hon tycker inte om det och då skulle hon ändå inte gå, utan bara vilja ligga i jackan ändå.
Detta är ett av de två kort jag har på iller med tyg (annat än sele) på sig. (Hon är inte så strypt som hon ser ut att vara ;)
Paulina
Så söt hon är! 
Kan riktigt se att hon tänker: Jä**a matte, nu ska jag skita på din dator!
Sara
#3 Inte datorn inte, men dörrmattan i sann revirmarkerar anda om jag inte missminner mig ;) Händer ofelbart när vi vart borta på främmande mark eller att någon främmande kommer hit *suck*
Här kommer nästa kort. Avi här med. INTE nöjd!
Paulina

Jag försökte med en tröja en gång på mindre än en tiondels sekund var den av.
Fina kort :)
Be a rainbow in someones cloud

åh va söt :D

#4 super söt liten prinsessa :D
Gjorde två pjamasar på kul till julmorgonen (var med julmotiv) till 2 illrar här men dom var ej uppskattade alls så dom har bara haft dom 1 gång i 10 min vardera (innan dom brytigt sig ur dom) sen dess inga kläder ^^