Sover hela tiden
De har haft en aktivare period sedan några veckor tillbaka, men senaste veckan har de sovit lite mer än vanligt båda två. Har passat mig ypperligt eftersom jag haft feber och ändå inte kunnat vara dem till lags så mycket som de hade velat.
Paulina

Samma här, är också sjuk. Trodde dock att dom skulle ta tillfället i akt att busa, men dom har inte ens varit igång på morgnarna som dom var veckorna innan då dom var väldigt aktiva.
Kan ha att göra med att du är mindre aktiv med. Aktiveras mina mindre så sover de mer har jag märkt.
Paulina

Tänkte att det kanske hade lite med värmen också att göra, det är rätt varmt här nere i skåne nu. Får kanske börja lufta lite mer här hemma.
#4 Tror inte det är värmen. Lite så här också. I påskas var det full fart högt och lågt, men den här veckan har varit lugn. Jag var hemma sjuk idag och under hela dan sen vi var ut på morgonpromenad så har Bogey tills nu bara varit upp 3ggr, gått på lådan, kollat runt lite, tiggt lite gotta, ätit lite och sen gått och lagt sig igen.
Kan det inte vara pga pälsfällningen? tjejerna härhemma piggnade till ett par dar när suprelorinet verkligen verkat o de sovit av sig brunst-jobbigheten, men nu ligger de o slöar så vi får gå å väcka dem för att de inte ska sova bort hela dagen o hålla låda hela natten.
Försöker man fånga en iller här så får man hela näven full med päls format som en iller…. :S
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#6 Här är pälsfällningen klar så det kan inte vara det i Bogey's fall.

Låter som ni har samma "problem", man kanske ska njuta av lugnet före stormen :)
Vilket lugn? Irma sover ALDRIG! Springaspringaspringa! Bitasbitasbitas! Hoppahopahoppa! Jagajagajagajaga! Tuggatuggatugga! Jag undrar om illrar kan ha Damp… Eller kanske, sådan matte, sådan iller? Trööött matte!
# 9 Norpan är precis likadan..
Sara