OT: Nytillskottet!
Eftersom det har kommit till min kännedom att folk jag känner här inne inte vet om att jag blivit mamma så är det väl lika bra att skriva ut en tråd om det
.
Elina föddes den 17 november förra året och är nu drygt 5 månader. Ännu har hon inte träffat illrarna mer än på håll, men det ska nog fungera i framtiden mellan dem =)
Så, nu vet ni varför jag inte är här inne så mycket =)
Amor vincit omnia
Åh, det visste jag inte, eller så hade jag läst och glömt ;) Grattis!
Paulina
Får gratulera till en fin lite tjej. =) Jättefint namn ni har valt. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#1 Tack, nej du har inte läst och glömt….har mest hängt inne på gravid och barn den senaste tiden och helt glömt att skriva ut om lilltösen här =)
#2 Tack. Namnet fick vi från vår första hund Lina, men för att inte få för mycket "hund" i namnet så satte vi dit ett E före. Ville ha ett namn som inte var för vanligt heller, så det vart ju perfekt =)
Amor vincit omnia

Åhh, tant Åsas groda är det ju. Hon är sååå söt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#3 pffftt, vaddå förmycket hund i det namnet? *högst förorättad* 

Grattis till en söt tös! :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#4 Japp, det är hon =)
#5 Det blir lätt så när man haft en hund som vart 12 år med det namnet =))) Tack!
Amor vincit omnia

Stort grattis till er =)
JÄTTE grattis till din och sambons dotter, viste inte om att du fått barn, men snackade med Åsa och då förstod jag ganska så snabbt att det måste vara en bebbe hon pratade om när hon sa nytillslottet. Men var ändå inte riktigt 100 på det, men så fick jag det bekräfftat av dig idag då, än en gån STORT grattis till tösen.
#7+8 Tack så mycket!
Amor vincit omnia

Grattis i efterskott!=)

Blir glad av att se denna bild, hon utstrålar en underbar glädje :)
Be a rainbow in someones cloud

#11: Kan garantera att det är en glad tös. Hon har så otroligt lätt för att le. Helt underbar är hon. Jag håller på att lära henne att säga de första orden. Tycker att ja hon är ju så unikt söt så hon ska vara unik även då det gäller orden. Inget mamma eller pappa där. Så nu håller jag på med: Skit på dig. Det ska nog lyckas om jag får jobba ett tag till på det :-)
Audiatur et altera pars
#12 Och mamma tycker INTE att de första orden ska var dessa….vill nog hellre höra mamma…..
Amor vincit omnia
Grattis till den fina tjejen!
#14 Tack tack =)
Amor vincit omnia

#13 föstår att du inte vill höra de orden som de första ur din lilltjejs mun. Min mamma var inte så nöjd när några av mina första ord var nej och fan. Var liten, arg och bestämd som barn :)

#13: Men hallå lite hämnd för allt tok du lärt mina barn under alla år. ;-) Nu är det min tur ju :-)
#17: Men hon ser så glad ut när man säger de orden. ;-) (försöker låtsas om att hon alltid är en glad skit)
Audiatur et altera pars

# hade en kompis som lärde en liten släkting en massa fula ord, riktigt kul till den lille började på dagis aj, aj, aj där var det minsann inte populärt :)

#19: Nepp när de börjar på dagis blir det inte lika skojigt. Min ena hörde björn rosenströms låt med vi är grabbarna som busar en gång, och sedan kunde hon den. Lite pinsamt när hon kom till dagis och skrålade på den.
Audiatur et altera pars

# hihihihi