Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 821 ggr
sarae
0

Bildspam: Småtjejerna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter en misslyckad fotosession av seniorgänget igår (glömde sätta i minneskortet), så övergick jag till att fota småtöserna idag igen.. denna gång MED minneskort

Dweia & Daisy

sarae
0

Adria… lite mindre sugen på busryck nuförtiden

sarae
0
sarae
0

Mera Adria… tar bilderna som de kommer - i bokstavsordning ;)

sarae
0

Mamma.. jag SÅG att du hade mat där… får jag det?

sarae
0

Suck… ingen mat får jag… jag sväääälter

sarae
0
sarae
0

daisy fluff… och mamma i hörnet

sarae
0
Aviendha
0

#7 Är det inte oartigt att lipa åt sina döttrar? ;)

sarae
0

Mera daisy…. Hon posade nästan exakt så här när hon var knappa 6 veckor… nån som ser nån likhet? :s

http://valpdagbok2008.starshineferrets.se/#post35

sarae
0
sarae
0

synd att matte kapade tassarna :s

sarae
0

Dweia.. alltid lika märklig, och läskigt lik en skogsmus

sarae
0
Goseiller
0

Mycket söta och vackra töser du har

LinaN
0

Skogsmus? jag har kommit fram till att Alma är en slimmad hamster av mutantmått ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

werner
0

Men vad lik MissTake är Dweia, inte tänkt på dom som så lika som dom vart nu förutom MissTakes grisskära nos (innan misstake fick sin sommar päls i fejjan). Tycker jag börjar se liknelser även när det gäller Dweias förtjusning i andra illrar hos MissTake när det inte gäller lek.

sarae
0

#17 men sötungen då! tycker misstake ser mera "rätt ut" än dweia ;) helt ljuvlig! Förövrigt så har dwéia inga problem med andra illrar längre :) börjar fundera på om det var mitt seniorgäng det var mest fel på, och inte dweia ;)

Norrskenets
0

Vilka härliga bilder!=)

Daisy kom till "matte"!!Flört *blinkblink*

werner
0

#18 ursäkta ordvalet men Åfan, hon kunde fick ju döda bilcken när en iller kom för nära när vi var där. Men jag tror det är så att Sara fått låtsas valpar och valt MissTake som valp och släpar på henne som gör att hon drar sig ifrån att vara med illrarna och hälst vill sitta på skrivbordet och titta hela dagarna, råkade se igår när Sara skulle sova att hon tyckte att valpen skulle sova i buren med henne och absolut inte fick vara utanför och sova på något annat ställe så hon drog in henne där och MissTake spjärnade imot och fräste som bara den, riktigt imponerad över att det inte small till.

Faxlin
0

Helt underbara bilder.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

#20 hehe yup! Men jag tror hon blev traumatiserad utav mitt fantastiskt trevliga seniorgäng (minus lump som älskar alla) HAHAHA stackars MissTake :)

Ceciliaolucifer
0

Oj, man ser verkligen att Theo & Daisy är lika varandra ;)

sarae
0

Jisses vilken snok han har grabben!… eller ja. .daisy oxå.. men mycket mindre :P

TottsiGirl
0

ÅÅå alla sötnötar!!

#10 Ser hon verkligen ut som hon gjorde när ja va och hälsa på alla vildarna i ditt kök en fluffboll med charm nog att fälla vem som helst :)

# 13 Mamma mamma ser du jag KAN vifta på öronen!
# 14 såg du såg du?!?! cooolt va nu ska ja snart lära mig flyga, kan dumbo ka ja ;)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Ceciliaolucifer
0

#24 Ser du bägge bilderna i mitt inlägg?
Visst är han lite lik en älg ;) inga smickrande bilder precis, hehe..

sarae
0

#25 Ja.. damen har charm ska gudarna veta… men i övrigt så vet jag inte vad hon är :s

#13 + 14 ASG!

sarae
0

#25 Ja.. damen har charm ska gudarna veta… men i övrigt så vet jag inte vad hon är :s

#13 + 14 ASG!

TottsiGirl
0

#26 en älg hehe så du säger :P

#27 Ja vad Daisy egentligen är låter ja vara osagt hehe

Å se nu bara till att inte ge Dweia någon magisk fjäder för då kommer hon snart sväva runt precis som Dumbo gjorde hehe .. Så inga duntäcken eller kuddar i närheten haha

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

sarae
0

#26 älg… berguv? ja nåt sånt e det

#29 hehe bäst så

nope.. inga duntäcken! Det är tur att hon e rund å go annars hade hon lättat för länge sen