Lite blandade bilder!

Phoenix strålar av lycka; inte bara han som sett ut som en strävhårig tax ;)
Stoor bebbe Saga fick du, rekordvikt kanske? ;)
Paulina

kommer några till inom kort, ska iväg ett tag=)
*ASG* vad fånig han såg ut på första bilden ^^ men så söt :)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Men jag tyckte ju han vart så sjukt söt ju ;)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

extremt söta och härliga vårbilder! Lite kul med Saffi den "lilla" valpen ;D kramar till sötnosarna!
Härliga bilder.
Försöker bildspamma lite jag också just nu men når nog inte upp i din omfattning 
Härliga bilder! Men som jag skratta åt rasmus! inte mycket päls kvar där ;) Daisy undrar om inte du kan sticka en tröja åt henne :P

Vilka finna bilder tuhar tagit och vad söt han e=)
Saffi är verkligen jätte söt. Det är ngt speciellt med mörka tomtar och mörknos :)
I övrigt undrar jag vad det är för transportbur du har? ;)

#40 Tack, vi hade riktigt härligt!=) hehe ja det såg lite komiskt ut när saga försöker bestämma över en vuxen iller och försöka dra in henne i boet, efter det försöket så fick inte Saga komma i närheten av nacken när hon var på det humöret;)
#41 Tack! hehe tycker själv det vart lite för många bilder men har inte kunnat visa dem då jag haft datorn på lagning så då kom alla sparade bilder som en bomb;)
#42 Tack sarae!=) Det är tur att han nu när han fått tillbaka lite päls kan se tillbaka och skratta åt sig själv hur han såg ut! Haha hade hon sagt det tidigare så
men har hon inte redan tillräckligt med fluff hihi;)
#43 Tack! Man börjar lära sig mer och mer hur man ska vinkla kameran osv. för att få till bilderna snyggare. Ja det är min "lilla" nallebjörn. Han ligger på 1.7kg fast han tappat vinterhull/bäbishull och all den där vinterpälsen;) Hur är det med er och Saphira för tiden?=)
#44 Ja jag reagerar jämnt med "Ahh" när hon tittar på mig. Man kan inte tro att hon var värstingen i kullen hehe. Ja verkligen, älskar helmörka nosar. Va ju nästan så jag inte fick tillbaka henne på änglaillern när hon va inne hos domarna hehe;)
jadu, vet knappt själv. Fick den av min moster eftersom hennes katt inte rymdes i den längre. Den är iaf super om man ska åka korta sträckor eller som nu som bo=)

Valparna är föresten väntade till slutet av maj så nu är det lång väntan igen=p