Laserpekare
Tänkte höra om någon fler än mig som pinat sina illrar med laserpekare. ;-)
Bara att sitta där med laserpekaren och låta dem jaga ljuspunkten är sååå roligt.
Någon annan som använder detta?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

jag har använt det på mina föräldrars katter=) det ycler att det är kul=)

Testa sedan när du får en iller så ska du få se. Det är faktiskt jätte roligt att se dem in action.
Audiatur et altera pars

hihi..ja, det kan jag tänka mig=) jag ska testa det=)

Jag har testat! Indra tyckte det var superkul! Man får däremot passa sig så att man inte lyser på golvet och snabbt upp på väggen för jag har hört talas om djur som blivit så galna och uppe i leken att de sprungit med nosen rakt in i väggen när de skulle fånga den..

Självklart får man använda den med förstånd. Bra att du påpekade det hannis.
Audiatur et altera pars
En bekants hund blir superstressad av allt sånt. Hon jagar även skuggor och blänket från klockor osv..
Sara

min katt brukar jaga laser, men illern har jag inte tänkt på…
hmm, måste hitta den, senast jag hade den irritarade jag och några kompisar en granne genom fönstret, det var rätt kul det med :P
golf.ifokus.se

Vill bara påpeka för folk utifrån som går in och läser trådarna men inte kan något om iller, och inte känner mig. Med pina som jag skrev i #0, menar jag självklart inte att man ska pina sina illrar. Utan det var helt och hållet skrivet på skämt. Här inne pinas inte illrar. Och jag pinar inte mina egna heller. Ingen av dem har fått några bestående men av att jaga laserpekarens ljusprick över golvet. Det enda är väl ett lätt anfall av yrsel om matte snurrat den för fort ibland.
Audiatur et altera pars
#8…men det är väl bara rätt med tanke på vilken yrsel VI får när de snurrar runt som tokar hihihi

#9: Japp liten hämnd liksom. Men som sagt var, ingen har bestående men i alla fall ;-)
Audiatur et altera pars
# nej…det skulle vara du i så fall hihi ;)

#11: haha, fast mina men kan man inte göra något åt liksom . ;-)
Audiatur et altera pars
nej, du kanske har rätt där…suck..jag som hade hoppats på ett botemedel åt mig själv….men det e väl bara att gilla läget eller?

haha, ja antingen det eller att du slutar prata med mig tror jag kan vara bra medicin. Enligt Veronica så smittar jag ner alla i min närhet nämligen ;-)
Audiatur et altera pars
#14….hahaha jag har nog varit smittad från födseln…men det e klart..det kan ju ha blivit värre sen man började prata med dig hihihi

#15: Ska man tro på Veronica så räckte det att du träffade mig när du hämtade Stitch och sedan på utställningar som vi varit på. Och ja telefonsamtal ;-)
Audiatur et altera pars
#16 aj då…då får jag väl betrakta det som kört för min del…men jag måste erkänna att jag trivs rätt bra ändå…värst är det väl för dem i min omgivning….

Audiatur et altera pars