OT: Har någon sett Knowing?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har sett en reklamsnutt flera gånger nu på TV, så jag var tvungen att gå in och kolla vad det var för en film. Verkar ganska så intressant, eller vad tycker ni? Är det någon som har sett filmen som kan tala om hur den var?
Christel.
Tror inte den kommer på bio förren i början av maj. Men den låter helt klart intressant!
Sara
Nej har inte sett den men trailern ser i.a.f. intressant ut. Release date för sverige ska vara 3 april stå det.
Ok, då har jag tagit fel på månad.
Sara
Tycker att det är konstigt att den ska ha haft Release datum den 3/4 då den inte har haft någon reklam för den än i svensk media, vare sig på TV eller i tidningar och det brukar dom ha. Speciellt som det är en så pass känd skådespelare som Nicolas Cage som har huvudrollen i filmen, så jag tror nog mer på Sara att den har release i början av maj eller möjligen nu här i slutet av april. Men jag ska ta reda på det exakt själv hur det ligger till med den.
Var just nu in på SF Filmstadens hemsida och kollade på kommande filmer. Knowing går upp den 8/5, åtminstone här i Helsingborg, dom andra städerna som t.ex Göteborg och Stockholm kunde jag inte få fram. Men som sagt den 8/5 är release datum här i HBG.
jag tyckte knowing var rätt bra… releasen var i april.. jag ser alltid på amerikanska release datumet dock. sverige är ett land som inte är värt att leva i :P..
Sverige är VIST värt att leva i, vi har allemannsrätten som inget annat land har. Och har man inte råd att åka till USA för att se på bio varje gång en ny film går upp, så får man hålla sig till dom Svenska releserna, eller vad säger ni andra här inne.
SVERIGE ÄR FANTASTISKT!!!!
Se den :) Den är väldigt bra :D
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor