En iller till?
Ja…. i torsdags kväll började jag möblera om i lägenheten och då när jag låst in mig själv med hjälp av lekhagen i vardagsrummet (så inga illrar ska bli mos) så hade vi helt plötsligt blivit med en iller till….. så nu har vi alltså 3 st…. 
Gubben sa åt mig att titta i hallen för de hade blivit fler… jag trodde han vart helt knäpp… men det visade sig att den nya illern hade en oslagbar logik.
"Om jag ligger i illerpuffen så borde ju jag också vara en iller…"
*fnissar*
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Haha, trodde först att det var någon som tröttnat på sin iller och dumpat den i eran lägenhet när ni inte såg =P Vart lite rädd. Haha!

hehehe Vilken söt iller du fått! Lite i största laget kanske, men visst det sägs ju att allt är relativt så varför inte. 

Angoraillrar i 25 kilosklassen är väldigt uppskattade enligt engelsk standard har jag hört ;)
Carpe Diem
#2 Mycket jobbigt att ha en iller i denna storlek då de kan höva ikull större saker osv. Större katastrof med en större iller =P
hihi ^^ tyckte det var så klockrent… om man är i puffen så är man en iller… väldigt enkel logik… ^^
allting är relativt och undra vad de engelska domarna skulle säga om man kommer in på en utställning och promt hävdar att det är en iller? ;)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

#3 hahaha
#4 Kan tänka mej det, men visst jag skulle kunna tänka mej en sån iller, men jag tror det får vänta i så fall till jag ej har katterna om den är lika på katterna som den illern jag har nu. Nu har ju katterna chans att komma undan för iller, men en iller i den storlek skulle göra det lite svårt för katterna att komma undan. 

Den sötaste iller jag sett på länge hihi =)

Hahahaha skrattar så jag nästan fick hicka här. Fruktansvärt söt iller 
Måste vara jobbigt att rensa lådan efter en iller i den kalibern ;P
Hahaha va sött :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
#9 Haha, ja, lämna den illern hemma en hel dag så har du rätt mycke avföring att ta rätt på, inte roligt när de bajsar utanför =P
hehe måste krävas lådor i badkars modellen hehe
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
#12 Ja, lite mer passande. Men jag tror att vanliga lådor skulle fungera, men man får nog hålla efter mer då =/