Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 151 ggr
domiino
0

ej för sarae!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vad gör man en dag då man är ledig från skolan och inte orkar städa? hittade en hel del gamla färgtuber och lite penslar och totalt försvann i några timmar..mitt dagsprojekt..jag gillar den! (ja ja sarae, den ÄR rosa och kommenterar du det det minsta så kommer jag inte på julträffen =P )

[Falo]
0

du borde ta det försiktigt med drogernaFlört

sarae
0

är det ok om jag säger ooooooh cool ;) eller blir du arg då?

domiino
0

#1 haha tja, snarare så är detta ett perfekt exempel på varför man inte ska dricka 8 koppar kaffe före klockan ett på dagen…=P

#2 japp, det är lungt..sålänge du inte påpekar det faktumet att jag målat i en färg som jag normalt sett skulle mobba andra för att ha..hihi

Theres
0

Haha, jag som trodde det skulle vara något väldigt…orosa under denhär tråden :D det är min ääälsklingfärg exakt den typen av rosa =)

mamma, frågade igår när min rosa-period skulle gå över… hmmm, är det nåt som måste gå över? :D

golf.ifokus.se

Robinsnel
0

ok, not my cup of tea… inte min smak. sorry.

jakobssonlina
0

snyggt syrran det är nog den bästa du har gjort

klarsferrets
0

mm det v ar nog lite för rosa för min del hihi

domiino
0

haha jag vet att den är rosa, och den är ännu mera rosa i verkligheten..Men, om man säger såhär, detta är typ den tredje tavlan som jag gör i färg, de restrerande 999tavlorna är bara svartvita..tyckte jag skulle pröva något nytt.. =P

Roxanne
0

Gillar inte SARAE rosa eller?

domiino
0

haha nja grejjen är väl mer den att sarae är BESATT av rosa, och jag o min mor har gjort till uppdrag att totalt tokmobba henne för det..så jag kände att när jag nu målat en sjukt rosa tavla, var det lite dubbelmoral eftersom jag mobbar henne för att hon ääälskar rosa..,hihi

Faxlin
0

Ohh, den var rosa. Ruggigt rosa. Inte vad jag hade väntat mig av dig. Möjligtvis av Sara. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

domiino
0

haha du ska se den i verkligheten åsa…den är självlysande! jag lovar! nu vet jag vilen av färgerna jag INTE skall andvända något mer..tihi..men det skadar ju som sagt inte att försöka =P