Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 426 ggr
werner
2009-04-08 01:09
0

MissTake charmören

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

MissTake sätter skräck i de flesta förutom mig och sambon och hans föräldrar och de andra illrarna här men allt annat..

Träffade på ett par vi är bekanta med idag vid stranden när vi var där och åt.. MissTake fick följa med för alla andra har vart på långprommis utom hon så hon jagade ankor och grävde upp halva stranden och jagade cyklar.

Sen kom killen i paret och han är intresserad av att skaffa illrer tog MissTake och kopplet och gick lite med henne i tveksamhet medan hans sambo (som jag gick i samma klass med på grundskolan) ställde sig en bit ifrån och vågade in klappa.

Efter en stund kastade jag ned MissTake i luvan på tjejen och hon somnade och sov i 20-30 minuter efteråt låg hon i luvan och myste tills det var dags att gå hem.. tjejen erkände att hon villigt skulle vilja träffa de andra illrarna och trodde inte längre att hon skulle bli uppäten, tänk monstret från katastrofkullen charmade en iller rädd person :)

(bild på misstake i tjejens luva)

sarae
2009-04-08 01:15
0
werner
2009-04-08 01:33
0

#1 mormors söta tös som var så pestig har blivigt en sprallig liten gosflicka som gärna visar vart skåpet ska stå och hur man kommer upp på det enklast Flört

OT. kuriosa för någon som vill ha den är att byggnaderna man ser på andra sidan bron är kvinnofängelset Hinseberg där bland annat "Bobbys Mamma" sitter..