Zoo expo?
Har kollat runt lite nu på morgonen och försökt hitta ett datum för Zoo Expo som brukar vara nu i april i uppsala men jag kan inte hitta nått.
någon som vet vilka datum det är iår? Om det är något över huve taget?

#1 Åh va tråkigt :(
nu blev jag ite deppig. de va alltid årets höjdpunkt för mig när ja va yngre och de senaste åren har jag alltid varit bortrest :( fybövelen va ledsen ja blir.

Vet också att det under dom sista åren var otroligt mycket obehagligheter med folk som anmälde mässan för djurplågeri mm och lokaltv var där och filmade och blåste upp det hela så att miljö och hälsa kom dit och inspekterade. Vi blev utfrågade ang hästarna som "tvingades" stå inne en hel helg med en massa småbarn och folk som glodde på dom och Bosse anklagades för att ha allt för små utrymmen för sina reptiler mm. Väldigt trist och det var nog en av orsakerna att han helt enkelt inte orkade hålla på längre.
//Suss
Medarbetare på sajten irishcob
Sen var det väl också en del hälsoaspekter med när det gällde beslutet att lägga av. Den sista mässan kände han ju av riktigt rejält opch orkade inte längre (somnade sittandes i kassan osv).Han hade ju problem med hälsan den sista tiden.
Och jag håller med, det var tråkigt att han la av, Bosses mässor var riktigt roliga evenemang och lite av "släktträffar" där man kände alla - det var hemtrevligt på nåt sätt.

Ja dom körde nog slut på sig helt under mässorna! Vet själv då jag var med och jobbade på några att det var vaket dygnet runt för att få ordning på allt samt att det var jobb med att transportera både dit och hem igen flera dagar före och efter det att mässorna hölls.
Bosse m fru bor utanför Norberg och har en del djur kvar hemma på gården.
//Suss
Medarbetare på sajten irishcob