OT - Inkheart
i januari kommer de en film som heter inkheart och i trailern såg ja allt att de sprang en liten iller! :D
Grymt hihi :)
japp :D haha inte alltid de e illrar i filmer :D
filmen verkar faktiskt helt okej med så ska försöka komma ihåg att se den när den kommer sen :P
#2 Tack för tipset förresten hihi

Den ser faktiskt spännade ut, tycker om fantasy filmer=D Illern va otroligt charmig
Hoppas man inte missar denhär filmen bara
hehe vi får putta upp tråden sen när de blir dags :D haha!

Ja denna film vill man inte missa.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Fatta vilket tryck det kommer bli här inne på Iller.iFokus till våren efter att filmen haft premiär. ALLA kommer vilja ha ;)
_No way! Yes way!

den ska jag se! :D hehe
Här läste jag alla koimmentarer, men sen ser jag.. Det är Brendan Frazer *suck* men för illerns skull så måste man väl se, älskar fantasy i övrigt.
Paulina

Största nackdelen känns som om det är att den kommer ut på bio i januari. I USA. Fattar ni hur länge vi får vänta på den sedan. *suckar lite*
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#10 Håller med, tänkte samma sak.. han är lite för fjantig för min smak eller vad man ska kalla honom men i övrigt ser filmensuper ut=)
#11 Jaha trodde den kom ut sverige i januari*suck* =(
#8 hihi jag med :D blev sååå sugen på att elda :D
ska bli roligt att se sen :D
#10 haha han ja! uss :P

Helt min typ av film =)
Älskar sånna filmer och väntar otåligt tills man får se den =)
Hahha, har läst alla böckerna .. ser att vara mkt bättre än filmerna, gillar inte tjejen, hon är 16 irl och i boken 12, och sen Farid (den mörka killen) han är ju inte alls snygg som det står i böckerna. Och det är förresten ingen iller, det är en mård (med horn) som tillhör eldslukaren (Sotfinger eller Dustfinger). Aja, man fattar när man läst böckerna :D
filmen går nu på bio i usa :) så tar väl inte så lång tid innan den hamnar här ;)
nån som sett den? de har jag! :)
Åh, var den bra? Jag vill, jag vill!
Paulina
den va faktiskt jättebra! :)

Ja den måste jag se så fort som möjligt =)
Jag har sett den.. Illern var ursöt! Alla kommer älska illern.
Men filmer i övrigt.. Nja, som den filmkritikern jag är så. :P Den hade kunnat vara mindre barnslig. Och det är väldigt många saker man stör sig på.. (Jag spoilar inget, lovar) Om de nu kan "läsa ur böcker" så är allt de gör väldigt väldigt onödigt. :P
Det är en barnfilm, utan tvekan :P Och det kommer säkert bli "Lassie-effekten" på de stackars illrarna..