Sov så gott Gonzo...
Fastän man vet att dagen kommer att komma, fastän man gör allt för att de skall bli friska, fastän man aldrig slutar hoppas, trots detta kommer denna dag i fatt en.
Du kom till vårt hem med öppna armar. Du var pigg, nyfiken men du var svår att komma nära. Du höll dig undan i början. Det första du gjorde var att bita mig i hälsenan och min sambo, hans armväck. Vi tänkte, vad har vi gett oss in på. Året gick… du kom allt närmre och gav kärlek. Varje morgon fick man en morgonpuss. Du slickade mina tårar när jag blev ledsen. Du sprang ut till köket när en gurkbit var i sikte. Du blev sedan sjuk, det blev många veterinärsbesök. Men när diagnosen binjuretumör kom, fanns hoppet ändå kvar. Du fick en spruta i månaden och du blev faktiskt bättre. Ett ytterligare år har gått… du började vingla, men jag hade ändå hoppet kvar… kanske, kanske. Det syntes i dina ögon att du ändå ville. Tills igår… när du tröstade mig och slickade min sista tår.
Tack för två fina år, Saknar dig så oändligt mycket!
Sofia, Frick och Lyra
Beklagar 
Fasar för den dagen, men hoppas på många år till med vår lilla päls.
Beklagar verkligen sorgen!
Paulina

Tack, det värmer verkligen… vi saknar våran lilla fot-fetishist… :(

Du gav honom värme och kärlek, ett bra liv den bästa gåvan man kan ge, beklagar sorgen
Be a rainbow in someones cloud
usch vad hemskt. Fasar för dagen ska komma med våra pälsar. Mycket fint skrivet av till eran vän! Beklagar sorgen. Styrkekramar

Beklagar sorgen, alltid lika tråkigt.
Kramar från oss

Tack för alla fina ord… Fricken (Gonzos storebror) har gått omkring o luffsat, jag vet inte om han letar efter Gonzo eller om han bara strör omkring. Däremot tyr han sig mycket till Lyra, försöker lägga sig bredvid henne, men on bara gnyr och springer därifrån. Tycker så synd om Fricken när han bara söker sällskap. Har gosat med Fricken och gett honom all uppmärksamhet, däremot tror jag aldrig att det kommer att ersätta Gonzos närhet. Fy, nu kom en tår.

Beklagar verkligen!! Bävar för den dagen det kommer att hända mig, och försöker att inte ens tänka på det.

Beklagar sorgen. Alltid lika hemskt att läsa om dessa underbara älsklingar som går bort och lämnar oss i så stor sorg och saknad.
Vi sänder tröstkramar.

Beklagar er sorg!

Beklagar sorgen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Beklagar sorgen.
Sara
Beklager tapet deres og føler med dere.
Vakkert skrevet om pojken.

Beklagar verkligen sorgen. *kram*
Beklagar sorgen, vet precis vad du går igenom. Ditt beslut var rätt, du tog hand om honom, vårdade honom och gjorde allt du kunde.
Tänker på er..
kram

Sofia! Många tröstekramar från mig och Alice och Love. Gonzo hade verkligen ett bra hem hos er! Du tog rätt beslut, nu slipper han vara sjuk mera. och du vet att det bara är att ringa om du känner att du behöver.
Beklagar sorgen.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.