Påsk-illern
April-illern/påsk-illern :)
Regler:
Du måste ha tagit kortet själv
Kortet måste vara på en eller flera av dina egna illrar
Endast illrar på kortet, ej några människor eller djur
Kortet måste följa månadens tema som är PÅSK
Man får ej redigera kortet
Bidragen får lämnas in t.o.m den 25 mars
Lycka till =)
golf.ifokus.se
Får man beskära bilden? :P

Ja, okej :) Men man får inte mixtra i photoshop och lägga till en kycklig i ett hörn eller ta bort ett koppel osv :) Det ska vara äkta.
golf.ifokus.se
två frågor: får bilden ha visats tidigare, alternativt vart med i en tävling innan?
Får man ändra bild längre fram?

skyller på min feber om jag ställer världens dummast fråga nu
"Endast illrar på kortet, ej några människor eller djur"
menar du att det BARA får vara illrar på kortet, eller att det måste finnas med illrar på kortet?
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
hur gick det med februari tävlingen?

okej när jag läser det urklippt då förstår jag regeln klart o tydligt

Så här förvirrad och trött kan man vara om man är mamma till 6 galna katastrofvalpar hälsar Dweia.

Man får ändra bild en gång kan vi köra med… roligt om det är nya bilder också som vi inte sett förut, men vill man tävla med samma som i förra påsktävlingen så får man det :) Fast jag ska nog ta ner fjädrarna från vinden och ta nya kort, för de blev inte så bra förra året.
golf.ifokus.se

#5 Den vann Melwin och Epona, och Marsillern vann Bianca.
golf.ifokus.se

#0 Endast illrar, ej människor eller andra djur
golf.ifokus.se

Vilka härliga bilder =)
Alla bilder var goa att se! = )

#17 sikken fjutt! men söt :P

Hey! Det är fusk med valp bilder :)
#17 Vilken söt liten iller. Så oskyldig, man kan knappt tro att han ska växa upp till ett litet monster som bara har mayhem i huvudet. :D

Ha ha! Den lille tjockisen ser ut som en, något för hårt stoppad prinskorv =)) Herkules var den i särklass grisigaste valp jag haft. Han bajsade både i mat och vattenskål, men det blev ju folk av honom också till slut ;) Stor som en tax, sist han hälsade på!

snart är ju sista dagen, så nu får alla börja rota i gamla bilder eller tvinga era pälsar att modella lite:)

tror ju garanterat någon av valpbilderna vinner. och sedan tycker jag det är synd att så många bilder är samma som förra årets påsk tävling =( man vill ju se nya bilder=(

Blir det noen avstemming ?

#22 Slickar sej om munnen, har han fått i sej ett helt påskägg? ;) Det ser ut så på bilden. ;)

Jaja, vänta bara…. ny tråd är på väg upp =)
golf.ifokus.se