Baddags!
Japp idag var det dags för ytterliggare ett bad för Cereza, det brukar inte vara några problem. Visst, hon gillar det inte, men hon kämpar inte emot heller. Men idag NJÖT hon verkligen! Hon låg på rygg och guppade runt =)
Det syns väll på bilden att hon gillade det?
Herlig, livet er herlig
Fins ikke noe mer avslappende enn et varmt langt bad ….

Neeej gud vad sööt. Ja det verkar sannerligen som att hon njuter. Mycket härlig bild.

ja, jag blev helt chockad:P

Ja jag förstår att du blev chockad om hon vanligtvis inte är så förtjust i att bada. 
Vilken härlig bild!
Mvh Jenny

vad sott! Nisse hoppar ur badet och Lotta star mest uppbackad i ett horn och glor hatiskt pa mig :P
// Amanda

gud vilken otroligt mysig bild
Den dagen det där händer med Phoenix får jag väl en infarkt eller så. Killen är livrädd ikring vatten.
Paulina
Niceeeee

Visst är hon söt mamma, där ser du att illrar är söta.
Ja Zavvarina är min mamma 

Cereza måste ha det efter sin mormor Ida. Hon älskade verkligen att bada. Jag känner igen det avslappnade guppandet :)
Ida grymtade av ren njutning av shamponering och duschen efteråt, sen skulle hon ha långt gos i badlakanet. Hon var en dam som gillade att bli ompysslad :)
Härlig bild Johan!
Men gu va sött ser ut som hen utter som ligger å flyter

Mina gillar att plaska omkring i vatten, dom har simmat några tag i havet också :) Men vet faktiskt inte om dom gillar att bada, har aldrig badat mina…söt var tjejen iaf!
Vill ha badkar, vill också ha illrar som inte möblerar om pga lite vatten !! suck.. vill också ha det så där mysigt med illerbad :)
Nämen, en iller som gillar att bada. Det gör ingen av mina tjejer här hemma. Härlig bild!

Jo, badet var väldigt härligt tyckte hon, men det var mindre kul att komma upp och bli torkad, usch och fy för att vara ren!

Jo, men Johan!
Det går ju att ta ett mysigt bad utan shamponering! =))
Bara att få ligga och guppa en mysig stund och sen en lätt frottering med följande gos i mysfilt på husses mage!!! ;) Inte tackar hon nej till det??? Eller???

Haha nej det tror ja inte, men det var verkligen dags för en helkroppsrengöring, vilket förutom pälsen innefattade öronrengöring och kloklippning, så lite smått irriterad var på mig på kvällen =)