Vad för godis?
Vad för slags godis ger ni era busar där hemma?
Typ när dom varit duktiga el liknande!
anna-carin på kalrsferrets ger sina mullrar youghurt godis fråga henne var hon köper det

Jag ger mina greenies som jag anser är mycket nyttigare än något annat i godis väg :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
vi ger våra greenies, bandits och så något nytt som Ahms-illertorg har tagit in. Kommer inte på namnet just nu. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Gurka är det som går åt mest här, och bort me skalet. Det är mest vatten och alla våra älskar det.

Kanske dum fråga men vad e greenies o bandits?

Ja jusst ja, bandits, får inte glömma dem. Mina pälsmaskar älskar dom.
Greenies kan du köpa i en vanlig zoobutik, det är godis till katter och hjälper till att förhindra tandsten. Finns i flera olika smaker.
Bandits köper jag genom Amhs och är ett illergodis som också finns i olika smaker.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Köpte greenies idag men det verkar inte gå hem!
Ska nog testa Bandits!
Det här med laxolja som ska vara både god o nyttig e den speciellt för djur o var kan man få tag i den?
Ted ÄLSKAR sina greenies men även Bandits går bra.. har även en burk med div provpåsar av kattmat som han får som godis då och då..
Annars så äter han ju de mesta inom fruktväg och ost ja nästan allt som kommer ur kylen
Men det känns allra bäst att ge honom greenies för dom e ju bra för tänderna oxå..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."