Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 162 ggr
domiino
0

hehe ojdå

japp då är det äntligen konstaterat, det är farligt att åka till stan med syrran..har inga pengar och skulle bara "kolla" på lite saker och det hela slutar med att jag kommer hem med en mega stor tavla som jag ska måla på senare, ett nytt sätt med penslar, en ny ögonblindel så jag kan sova på nätterna och dessutom hittade jag en julklapp till roxxy: en puff i form av en fotboll! haha hon kommer älska den! hittade en liten affär, fullpackad med billiga snygga grejjer så nu vet jag vart jag ska handdla julklappar i år =P Och jag är skylldig min syrra 260 spänn men det ver det värt, köpte ju inga onödiga saker, kanske ögonbindeln men den kostade bara 20 kr så det gjorde inte så mycekt..ska ut å leta väckarklocka den 23 sen med syrran..skulle inte förvåna mig om jag kommer hem med så mycket mer..hittar ju aldeles för mycket söta grejjer när jag handlar med henne..(haha och ja chrille, det går att köpa grejjer fastän dom är söta, även en vatenflaska =P )

jakobssonlina
0

MEN DU DET VAR JU RÄTT COOLA SAKER DÄR IN… vill du följa med sen den 17nov ska sitta och vänta i ca en timme på fram hjulinstälning inte kul att vänta men det är ett måste

Faxlin
0

Låter som en bra affär det där. Tyvärr liiite långt borta för en annan. Men åka till era trakter och shoppa en sommar och samtidigt hälsa på er vore ju inte helt fel :-) Men nu vill jag se bild på Roxxys julklapp.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

jakobssonlina
0

åsa du kan inte kräva så mycket av den tösen hon är ju hopplös det vet du juRäcka ut tungan

Faxlin
0

haha, japp riktigt hopplös, fast jag tycker om henne ändå :-)

Audiatur et altera pars

jakobssonlina
0

ja man kan inte tycka illa om henne den glöden som hbon kan få fram i bland när det gäller men göra slut på storasysters pengar det kan hon jätte bra det är bara att plocka fram dom där söta ögonen hon kan fixa fram i bland hihihi

Faxlin
0

haha, men det är väl ultimat om hon kan blåsa dina pengar istället för sina. Undrar om hon inser att Roxxys julklapp är från dig och inte henne;-)

Audiatur et altera pars

jakobssonlina
0

jag och roxxy kan inte vara i samma rum då slås vi som bara den men em säger att hon ska ge mig tillbaka dom det är nog tur att hon har en sådan storasyster som ställer upp för na hur hade hon annars klarat sig hihihi

domiino
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hehe fick ett slag i huvudet efter att jag skrev innlägget o gick lös i köket med en disktrasa..nu är det rent o fint i alla fall..ska damsuga med. =P

Här kommer lite bilder på vad jag köpt idag (eller vad min syster köpr och jag andvänder=P ) först ut är roxxyz myspåse med en liten iller i från amhs illertorg=P

domiino
0

sen på tavlan som kah kommer att måla lite på så ni ser uhr mega baota den är

domiino
0

och sist och även minst min nya ögonbindel, nu kan jag sussa gött =P=P

jakobssonlina
0

em vist stämer det som jag skrev i #7

domiino
0

japp stämmer välldigt bra =P

Madde
0

Ser ut och vara riktigt fina saker du inhandlat. =))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

klarsferrets
0

din slarva där åka utan mig som kan kan stoppa dig får nog ta o lära lina hur jag stoppar dig hihi

men jag måste hålla med om att dom var kanon söta

domiino
0

haha jag vet mamma..men det var ju inga skitsaker denna gång eller hur… =P och NEJ du får inte följa med mig nästa gång jag han dlar men kanske gånger efter den om du är snäll =P

klarsferrets
0

jag har oxå kk så det så jag kan åka skälv nu mer jag har ju kin rullis som min trogna vänn hah där fick du hihi

domiino
0

kanske jag kan få gå ensam i affärerna och köpa det jag vill då utan att du ska stå jämte, sucka lite…rulla på ögonen..och säga lite tyst så att jag hör..-du kommer inte andvända det, glöm det…till varje grej jag hittar? wow..betyder detta att de tär en början för mig att få ett eget liv? dubbel wow! menar du att jag kanske kan få leva utan att ha dig hack i hälarna??ladies and gentlemens, I think I just got a life!!!!

haha nej, älskar dig mamma..puss! känner mig lite spydig just nu bara

Faxlin
0

Hmm, Emelie, var nu snäll mot din mamma. Annars ….

Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

tack åsa för ditt stöd det värmer ska du veta det är ju inte så lätt att va mor till ungdomar hihi

nä domiino du har alldrig ahft ett eget liv o kommer inte att ha det heller för roxxy har tagit över dit liv o styr dig hihi

domiino
0

hrmmm som jag sa jag är lite spyig idag..kalla det PMS, kalla det göran..men sånt är livet ibland…Men jag älskar er alla och är här för att sprida kärlek! …eller iller bajs men det är väl egenligen samma sak va??? hahahaha

klarsferrets
0

mm  det kan man nog säga .

men nu ska vi va snälla o goa  kram till er alla

domiino
0

hahaha mamma är jag inte snäll då?

Faxlin
0

#22: Johodå, när du sussar ;-)

Audiatur et altera pars

domiino
0

#23 hrmm åsa.. fråga min bror han håller inte med..vi delade ju säng ( inte som det låter nu) innan men vi fick skruva isär dubbelsängen och sätta sängarna i var sin ände av rummet för stackars brorsan blev totalt misshandlad av mig…droppen var när jag gav honom en riktig käftsmäll i smönen..då orkade han inte mer..hehe..så det stämmer inte riktigt åsa..jag är inte snäll när jag sussarhaha

Faxlin
0

haha, så då kan man alltså säga att du inte ens är snäll när du sover. Hmm, när är du då snäll??

Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

jo då du är ganska snäll oftast

domiino
0

#25 mellan klockan 16.00 och 16.01 varje vardag, jämna dagar men inte på storhelger eller födelsedagar…haha nejdå, var bara tvungen, jag är snäll sålänge personer är snälla mot mig, är dom dumma är jag oxå dum. =P

Faxlin
0

Jag bara skämtar med dig gumman. Vet att du är såååå snäll så. ;-)

Audiatur et altera pars

domiino
0

hehe japp, from som ett lam!! oket det där var o ta i..det insåg till ochj med jag =P

Faxlin
0

SkrattandeFlört

Audiatur et altera pars