Konstkritisk iller?
Ja, Alma hade litet åsikter kring katt-tavlan jag har på väggen som jag målade för några veckor sedan.
Hon tyckte att den hängde för rakt och att den dessutom hade ett väldigt tråkigt motiv, och ifrågasatte varför jag inte hade en tavla med illrar på…
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Haha, ja det är riktiga finsmakare du har ;) Även om jag gillade enkelheten och färgerna!
Paulina
#1 tack ^^
tavlan hänger ju allt utom rakt numera… tvivlar på att det är nån idé att hänga den rakt igen. tror att min lilla konstkritiker kommer hänga om den annars….
plan på att göra en illertavla finns, likaså en häst och en hund så har vi alla djuren representerade som vi har i vår familj.
Kan du inte ta en bild så vi får se hela tavlan?
Sara
Här är hela tavlan. jag har "plagierat" den en del, men lagt till en personlig touch för jag gillade idén. hittade orginalet på deviantart en kväll när jag letade inspiration.
Så den är ju inte min idé helt från början, men hund, häst och iller kommer bli 100% egen design :)
Fräck talva, tror nog att Alma skulle kolla om den var lika fin på baksidan som framsidan. Häftiga färger.
Tycker tavlan var riktigt frän, blev sugen på att måla igen
Riktigt läckert! Vad har du använt för färg?
Paulina
Super snygg tavla, du kanske ska skicka din lilla skrutta till konstfack så hon får lära sig lite kultur
#6 börja måla, bara gör det ^^ Det är så skönt att grejja med det :)
#7jag har använt acrylfärg. Torkar snabbt och fungerar bra att täcka stora ytor. duken är ju 90x70 cm
#8 tack, men kan du tänka dig konstfacks min när de öppnar ett paket och ut hoppar en ilsken iller som bott i en låda över helgen då postgången blivit sen ;)

Tja eller få hem illern när den lärt sig att spray ner tunnelbanevagnar och fejka psyksammanbrott=p
#10 där sa du nått! vill nog inte ha psykfejkande illrar…. räcker med en med panikångestattacker i hemmet ^^
Fräckt!
Sara