Iller iFokus

Iller

Etikettavel
Läst 884 ggr
hataskolan
0

Avel hanne!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Avel hanne söker partner till härliga stunder!

Hej min lilla gubbe har blivit stor nu och söker en partner till härliga stunder! Har tyvär ingen stamtavla men han är fullt frisk ändå! Han kommer ifrån en bra uppfödare och bott bra i sina hem i tidigare liv. Han gillar att promenara och leka!

sova tycker han oxå mkt om! Hör av dig om du har någon fin iller flicka!

Saga85
0

Det är väl bara att höra av dig till uppfödaren för stamtavla? Eller åtminstonde skriva ut vilken uppfödare han kommer från.

FerretCrow
0

kommer han från kristianstad?

hataskolan
0

hej igen

nej han kommer ifrån utanför uppsala

skrollan
0

#3 satt han i bur i tidigare hem?

[Cute]
0

Jag har lilla söta Mynta mer kallad (Myntis)

hataskolan
0

#4 ne han satt inte i bur i tidigare hem.

FerretCrow
0

vilken uppfödare finns i uppsala då?

hataskolan
0

Tror det var en uppfödning i öresundsbro

FerretCrow
0

#8 öhh du sa ju uppsala förut?

hataskolan
0

Det ligger ju i uppsalaSkäms

JossanH
0

De flesta illrar ær væl friska och krya deras førsta år. Tycker du ska ta kontakt med din uppfødare før att få en ordentlig stamtavla. hur ska du annars veta om illerhonan du ska para med inte ær slækt bla??
Det finns många bra anledningar att anvænda en hane till avel och ænnu fler dåliga. ær det en anledning att avla på honom før att han ær fin och speciell, før att han har fina færger eller ær frisk vid 1 års ålder tycker jag man ska tænka till liiite længre.
Hur gamla ær førældrarna? Har de haft några sjukdomar? Finns det "riskteckningar" i slæ'kten? Har någon av dessa i så fall varit døv?
Vad dog tidigare slæktingar av?

Hoppas han ær en læmplig hane och att du finner dig en læmplig hona!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Betiz
0

hej skulle vilja få kontakt med dig. är ny på den här sidan så hänger inte med riktigt hur allt funegrar. hör gärna av dig.

mandariiin
0

som jag har förstått det hela så är hataskolan numera avstängd pga användaren misskötte sej på forumet. så någon uppmaning med att få kontakt med denna användare skulel jag inte föreslå.

och som #11 förklarar, man ska verkligen tänka över vilken hane/hona man avlar på. och hataskolan har ingen stamtavla på sin kille, så "vad som hellst" kan finnas i illerns släkt.

Betiz
0

aha okej, tack så mycket.