Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 580 ggr
Toya
0

Idol 2006

vem tror du vinner IDOL? Själv hoppas jag på Erik

Tina-A
0

Jag hoppas på Markus! Absolut han som har mest talang tycker jag

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Madde
0

Hmm har inte följt idol så där direkt. Men det blir säkert Markus.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

ViktorMarina
0

Vinner inte Markus lägger jag ner att se Idol!

Lotta_A
0

Jag hejar på Johan!!

Theres
0

Markus utan tvekan.

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Jag är sååå lost när det gäller idol att jag inte ens vet vad de heter. men Markus är väl ett fint namn i alla fall. Kan man inte rösta på namnet bara så där. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Klart du kan rösta på bara namnet. Läste på expressen att det kanske inte var meningen att Danny skulle åkt ut. Här är länken så ni kan läsa. =)

Theres
0

#7 hmmm, så var det väl förra året med när någon åkte ut *guldfiskminne och minns knappst vilka som var med förra året* men det var nån :P

golf.ifokus.se

Theres
0

nädu madde, jag hittar inget om danny under den länken…

golf.ifokus.se

Madde
0

hmm då får jag lägga in en ny länk. =) hihi

snoddas
0

Jag såg inte heller något om Danne. Men läste ni om arbetsdagarna. Så nu kan det bli långa dagar för alla arbetare.

Madde
0

Hmm nu ska vi se om jag kan sätta in rätt länk.

Madde
0

jippiiiii nu har jag äntligen lyckats. =))) Så nu kan ni läsa rätt saker om Danny och inte om arbetsdagar. Tror jag startar en ny tråd om det. =)

Theres
0

grattis :P det var rätt…. haha

golf.ifokus.se

ViktorMarina
0

Men ååh, jag förstår inte varför det ska bli tittarstorm så fort en "favorit" åker ut ur program.. uppenbarligen har Danny fått minst röster, och får lämna tävligen, klaaart! Helt rätt att han åkte förresten, jag klarar inte av smörande! :P

Theres
0

jag tycker bara markus ska vara kvar, resten kan åka ut :P felicia kan få komma tvåa om hon känner för det :D

golf.ifokus.se

Maria.G
0

Markus!!!!

TottsiGirl
0

Ja hejar oxå på Markus.. Tycker han e grym.

Men erik ja han blir bättre och bättre.. (Har gått på samma skola som honom på gymnasiet förresten på tal om allt och inget.. )

Men ja tror markus nr 1 erik som stark 2a..

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

ronja
0

tycker marcus ska vinna.. men jag ville ha kvar danny oxå! sedan skulle jag även velat ge snäckan en till chans då jag tycker hans röst är grym, fått lite mer träning så hade det nog blivit kanon! erik- tyckte jag inte om först, men han har blivit riktigt bra så han vill jag oxå se mer av..felica är väl också bra, men resten.. njae, de kan nog få åka hem.. hihi.. men det är ju vad jag tycker det(just nu iaf, kanske hinner ändra mig).. Räcka ut tungan

Smeagol
0

Markus helt klart!!! Han är den enda i idol som kan sjunga!!!Glad

Sedan är de ett plus att han är fin att titta på!!Flört