Var bor illerägare?
Hej
Har försökt få tag i halländska illerägare men det fanns väldigt få…hur som helst var i Sverige bor det mest illerägare?
Be a rainbow in someones cloud
Tror vi har haft en liknande fråga här inne tidigare, men kunde inte själv hitta den, så här är vad jag bor.
Jag är född och uppfuxen i Helsingborg, men efter att ha varit ute och tunerat lite i Skåne är jag nu sendan 2 år tillbaka i Helsingborg igen, denna gången för att stanna. Jag har 8 illrar, 4 av varje sort och i alla färger, den dom 2 äldsta ska bli 6 år i sommar och den yngste bli 1 år på Norges nationaldag 17 maj. Väntar just nu min 14 kull med valpar som jag har haft sedan i juli 02. Det är ett av "mellanbarnen" som heter Agnez som väntas få valpar om ca 4½ vecka, dvs någon gång mellan den 15 och 20 april om allt har gått bra.
Fotot är på Agnez med sin kull från förra våren, då hon fick 4 valpar.

Åh verkligen ett underbart foto, så söta
. Åtta illrar då måste du ha fullt upp, skulle vara kul att hälsa på. Saknar verkligen någon som delar samma intresse.
Trevlig kväll till dig och illrarna =)
Som Ferretgirl skriver det finns en tråd om var folk bor, men inte heller jag kan hitta den.
Bogey bor i Falun och har en människoflock på 4 pers.
Här finns 2 andra trådar som kan vara intressanta.

Tack för tipset på trådarna, det finns mycket roliga och trevliga människor här på forumet =)

Jag bor i Göteborg med nio illrar.

Jag bor i Karlstad, med mej bor illern Birdie och katterna Smulan och Cezzie.

Till UlrikaD, jag har varit inne på din sida innan och jag måste bara säga att Snuffe är en av de vackraste illrar jag sett =)

Snuffe hälsar och tackar! Tyvärr medförde hans vackra teckning även att han är döv. Men han är en helt underbar liten buse!!

Kom igen alla illerälskare stilla min nyfikenhet och berätta var i landet ni bor :)
Jag bor i Hammarlunda i sydmittSkåne, i hus med katter, kaniner, iller och gerbiler. Stoor trädgård.

Låter underbart med hus och stor trädgård, skönt för djuren att ha en massa plats. Jag bor i lägenhet men man får kompensera med långa promenader :)

Vi bor i Viskafors c:a 1,5 mil från Borås mot Kinna
Vi har
Angel , Drucilla, Klarsferrets Dawn"Roxxy", Klarsferrets Inka och
Fransmanen Gustave "Gusgus" alla dessa är katsrerade
Sedan har vi Fransmanen Grostaquin och han är o-kasterad.