Skåneträff?
Inga Skåningar som vill träffas och gå på promenad i skogen någon dag? Torup, Skrylle eller eller någon annan fin skog? Söndag kanske?

Om vädret är fint och du kan tänka dig en park i Malmö, typ kungsparken, så kan det tänkas att vi kan övertalas ;)

Kan nog övertala Boston o Monty och följa med ut på en promenad. Har det lite svårt i helgen.
#1 Vad har du emot skogen, Satmaran :)
Jag jobbar i helgen tyvärr. =0(

#2 Jag har varken bil eller körkort. Gillar inte att vara beroende av andra. Om det är kallt och jag vill hem, så vill jag kunna knalla hem när jag har lust. På sommaren är det lite annat.
Jag är ingen vän av fukt och kyla, har dålig rygg, som gör att jag har svårt att stå långa stunder. Är det blött och regnigt vill man inte gärna sätta sig i gräset ;)
Erkänner villigt att jag helt enkelt inte är någon friluftsmänniska :) Skogen är fin på sommaren eller på bild, he he!

#4 Det var ju trist med din rygg. Trodde att du kanske hade fobi för träd eller nått *hehehe*
Vågar man ha illrarna inne i Malmö? Tänker på lösa vovvar etc. Har ganska dålig erfarenhet av hundar i parker som #bara vill leka# med kissen…

Vad jag vet, så är det strikt koppeltvång i hela Malmö?
Hundar får bara släppas på vissa rastplatser så som Limhamnsfältet. Men jag kan ju ha fel eller så skiter hundägarna i lagen.

Som Satmaran säger så är det väl koppeltvång, men så klart finns det ju säkert dom som inte respekterar detta. Jag har faktiskt aldrig haft något problem dom få gånger jag har haft illrarna i parken.
Hojta när ni kommit fram till något så kan jag meddela några från Svedala som kanske kan komma.
Jag vågar mig inte in till stan. Jag har tänkt och tänkt och så får det bli. Irma är fortfarande rädd för att gå ut och det är för stor risk att ta med henne till en bullrig stad med folk, hundar och bilar.
Jag åker till Skrylle på söndag kl 1200, förutsatt att det inte ösregnar. Jag finns på parkeringen längst ifrån byggnaden om någon är sugen på att hänga med.
Ha det bra alla!

Jag kan tyvärr inte alls på söndag, men hoppas det kommer fler gånger!
Jag vill leka med andra skånska illrar! Skåneträff snart snälla! Vi kan komma till Malmö. Jag och matte har tränat på koppel och hundar.
Putt från Irma och matte.

Denna helgen går inte alls. Maya är upptagen av sina valpar. Salsa är höggravid och Salami får besök ;)
Låter som om ni har fullt upp ett bra tag framöver. Vilken tur… då slipper du gå ut i rusket! 

MoB är nog sugna på att komma ut lite, hade lovat dom idag men var tvungen att bryta mitt ord då det regnade.
/Patrik "Nu med hjälm och ryggskydd"
Säg till när ni har lust! Vi går ut i ur och skur. Idag hittade vi en svanfot, ett skellett och en död ormvråk. Och massor av hundbajs. Spännande…

Vi kan ju hålla koll på vädret inför helgen, men det verkar som om det kunde bli sol i helgen.
#17 Topp! Jag är på! Hjälp mig hojta till alla skåneillrar om det blir ngt! Känner inte så många. Du får bestämma tid och plats. 
Hörrni! Det är fiiint väder idag!! 
#19 Ni har det bra ni. Här var det snöoväder igår kväll och det snöar lite fortfarande även om det även töar nu.
Får gärna bli lite ordentlig vår här också så man får damma av hojen.
#20. Här är sol och 8 plusgrader. Men hojen står fortfarande och dammar eftersom jag inte pallat sätta på mitt nya bakhjul än… Och hur får man med illern på hojturer?

Härligt väder! Och jag som har haft min första sovmorgon på flera flera månader.

Det blir en liten träff vid skrylle klockan 14

Åh, vad fina bilderna blev! TACK!

#31 Tack för igår, mina killar har varit helt utslagna efter turen igår.