Rolig leksak

Vad fint det var. Ett sådant har jag utlånat som jag hade till Sanna. kanske dags att be att få hem det. ;-)
Mina har nu ett babygym de med, fast i hårdplast. Den brukar de leka stenhårt med, speciellt Crazy.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
åh det är ju precis ett sånt jag e på jakt efter!!!! Hus mycket fick ni betala för ett sånt?

den finns på br vet jag, men då kostar det oxå =s

Är dte ett sådan babygym eller?? Det ser ut som ett sådant.
#6 ett litet tips bara. kolla på t.ex myrorna och liknande affärer, det kan finnas gamla babygym för runt 50lappen och då är det ju lite onödigt att gå o köpa ett svindyrt ngnannanstns
#5 Köpte det från blocket. 200 kr. Och jättefint och fräscht.
#7 Ja det är ett babygym :)
sofieManne : Det var gulligt när dom lekte i det, undra om man ska testa köpa ett sådant till sin egen lilla gumma, Lite nya saker är alltid roligt 
Ja den är populär av både dom äldre och dom yngre. Jätte kul att se på när dom leker i den :)
Vad skoj och se lite bilder hur det fungerar In Action. =)))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Moahah blir du arg på mig sofie om jag köper ett likadant? Finns nämligen ett på blocket här i gbg….
#19 Hahaha ja det blir jag förstår du väl. Ne sjävklart ska du köpa ett sånt :)
Bra…då känner sig Bianca som hemma när hon flyttar hit hehehe
Hahaha du ger dig inte :) Vi skulle ju sakna våran fröken fluffy. Ingen gosig mage att pussa på.
nej, men jag skulle vara destå gladare hihihi….nej jag ger mig aldrig, jag är som en pittbull!

hehe, bäst ni passar er. Är stor risk att Sara stjäl eran lilla dam annars ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hahaha du får allt nöja dig med att låna henne. Va tomt det skulle bli utan Bianca här hemma.
ja,men tänk hur tomt det är för mig som aldrig har henne hihihi
Hur har det gått Sara har köpt babygymet nu?