Kycklingmattematik
I onsdags var jag förbi min kära kära slaktare igen, för att fylla frysen inför den stundande helgen… vad ajg inte insåg när jag handlade var att kyckling verkar anamma samma mattematik som illrar; de bli alltid så mycket!
Så till klockan 2 i natt stod jag och min obetalda slav hanna och styckade och paketerade…
Vad vi glömde var att frysen redan sen innan faktiskt var rätt välfylld… inte en tom hylla i skite (trotts att vi innan slängt; en hel kanin, en råtta, x antal fiskhuvuden, samt x antal påsar med oidentifierbart innehåll)
Så det här, plus 2 påsar med skrov skulle in i frysen…
men efter många svordommar och en hel del skrattanfall så lyckades vi tillslut:
(hyllan som ser ut att innehålla människomat gör det visserligen delvis, men består även utav fisk till illrarna samt mat till mössen)

hehe ja då hadde ni att göra det förstår man på bilderna ,
hihi :D men ni verkar ju ha haft skoj iaf :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Hahahaha ser ut som ni haft en del att göra inatt :p
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Trevligt nattgöra =) Du får skaffa en extra frys att ha i garaget eller liknande ;)
Paulina
du behöver nog en frys till illrarna + en halv, den andrahalvan kanske får plats med mat till dig ;-)
Men jisses vilket jobb! Får du barnbidrag för att mätta dom där munnarna??
Hur länge räcker ett sånt där lass med kyckling?
Sajtvärd på Iller.ifokus
#7det där räcker gott och väl i 2 månader gissar jag på, kanske längre. Fasten dl av det ska flytta tillnorge på söndag