Snarkande iller
Inatt kunde jag inte somna för jag hörde ett konstigt ljud. Trodde det var grannen och låg och störde mig på det ett bra tag. Sen vänder jag mig om och ljudet hörs tydligare. Då är det Tuuva som ligger och snarkar! var tvungen att putta lite på henne så hon blev tyst ;)
Nån mer som hört sin iller snarka?
Haha, det har jag aldrig hört! Bara små gnyenden när de drömmer, eller visselljud i nosen när de vart snoriga. Kan du beskriva hur det lät? =)
Paulina
Jag kommer inte ihåg vilken av mina det var som är mästare på att snarka men jag har hört det vid ett par tillfällen.. låter hur sött som helst hihi som snarkningar i miniatyr på nått sätt-.. e klart e väl inte riktigt lika kul när man som #0 själv ska försöka sova ..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
haha svårt.. men det var ju inget riktigt zzznaaark utan mer som att man andas tungt och man är täppt i näsan ;)

har en eller ett par hemma som snarkar riktigt ordentligt ibland.
Har även en katt som kan ligga o snarka så man får peta lite på henne för att höra tvn

hehe här har vi Angel han drar stora timmr stockar varje natt,
Roxxy ka oxå vara duktig på att snaka lika så Inka hon är inte så dålig häller påatt dra
Grostaquin drar timmer stockar om han har busat eller lekt mycket men annars så snarkar han ganska så tyst fast man hör han ändå,
Oj oj oj, Då skulle ni höra Bernard!!! Jisses alltså! Ofta ligger han under duntäcket i sängen, men han hör honom ändå. Ett riktigt Disneytecknad-snark ;) charmigt som få!
Nu blir jag riktigt nyfiken! Någon måste ju ta på sig den stora uppgiften att filma iller-snark, posta på youtube och skicka länken hit =)
Paulina
Elmer är en riktig snarkare och oftast sover han illersömn när han snarkar.

Jag har faktist hört våran iller Hajen (Hayabusa) fräsa och gny i sömnen men aldrig snarkat.
Snarka har jag inte hört, men väl att dom drömmer och då gnyr och piper i sömnen. Speciellt Miller och Kahn gör detta nästan varje natt.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#7 Redan gjort. Film på allas vår Cinkan.
Annars är det bara att söka på 'snoring ferret' så får man massor av träffar.
Tror MissTake snarkar ibland hon slutar alltid när man kommer i närheten så jag tror bara det är hon ^^
#11 Tihi! Tänkte precis länka till den men du hann före! :'D
Hörde honom snarka en gång och som tur var så var kameran inom räckhåll så jag röck åt mig den och lyckades få med det på film, fick dock höja ljudet rätt mycket i windows movie maker :').
Det hände en gång också när min vän Felicia var här, så låg vi på loftet och kollade på tv då helt plötsligt så pausade hon och ba "SHHH!, jag tror din iller snarkar!". Och nog var det Cinka allt, jag älskar när han snarkar, det är så otroligt gulligt! (jämfört med min mammas snarkningar som brukar jämföras med ljudet av en långtradare, tur att jag bor i stugan nu så det är bara stackars Stefan som får stå ut med det, HAHA!)

Rasmus snarkar/gnyr ganska så ofta när han sover. Tycker bara det låter mysigt=)
http://www.youtube.com/watch?v=HW7I81gSrjQ
Blev så chockad när jag såg det här filmklippet nedan. Fattar inte att han har varit så stor
http://www.youtube.com/watch?v=3VUmrONQtT0
Här hörs det riktigt snarkljud=)