Obeslutsam...
Fikade med min mamma och en gammal vän till oss idag som heter Erna. Hon frågade om jag ville ta över 2 st marsvin med bur + alla tillbehör.. Hon fick själv frågan, men så tänkte hon på mig ifall jag ville ha dom. Då jag haft många marsvin under årens lopp och älskar dom små söta grisarna! :)
Men jag känner mig just nu obeslutsam och vet varken ja eller nej… Men ska höra av mig till henne när jag pratat med min fästman och grubblat lite mer.
Har ju som sagt redan 1 tax och 2 illrar. Men marsvinen kommer i så fall att få bo i vårt stora sovrum så att inte varken illarna eller hunden stör och jag hade redan 4 st marsvin när jag hade bara Rocky.

Varför inte, de är väl inte till så mycket besvär =)
golf.ifokus.se
#1 Precis det är ju inget besvär för mig alls! snarare glädje då jag är långtidsjukskriven och pysslar med mina djur den mesta tiden :)
Beslut fattat gemensamt med min sambo att vi inte tar över de 2 marsvinen. Pga att vi har illrarna delvis frigående i princip hela lägenheten och vi vill inte begränsa deras och hundens yta med ytterligare 2 djur.
Så vi gör bäst i att vara glada för dom djuren vi har och deras välmående i första hand!
:)
Låter som ett klokt beslut, även om marsvin är helt underbara husdjur =)
Paulina