Falun här.
Känner till ytterligare en illerägare i Falun med 2 illrar men som inte är här inne på forumet. Sen har vi Dima här på forumet som bor i Hofors. Visserligen på fel sida landskapsgränsen men nära nog ändå. :-)
Finns nån från Orsa här inne också men hon är inte så aktiv. Fler kring Dalarna känner jag inte till. Få se om fler ger sig till känna :-)
_____
Uffe
Jo det ska vi väl kunna göra, har ju själv tänk tanken. :-) Hus med delvis naturtomt finns här, så plats ute har vi.
Dima kommer nog från Hofors också om hon har tid (nystartat egenföretag). Sen finns det några i Gävle som säkert också kan tänka sig komma.
Gäller bara att hitta övriga illerägare i Dalarna :-)
Jag har tagit en paus från Dalalivet (Falun) men kommer antagligen flytta tillbaka till hösten. Tänkte även åka upp på besök någon gång i vår, så ordnar ni en träff kanske jag kan försöka komma upp då med lilla Maja.
_No way! Yes way!

Jag bor i Avesta nar jag ar i Sverige :)
// Amanda

Fagersta/Mora :P

VI KOMMER!!!
meddela dag så jag hinner boka efter det bara!!!
Jodå vi kan nog hålla med plats. Har bara inte tänkt så långt fram ännu. Men vi försöker väl undvika 23-24 då.
Får hålla lite koll på långtidsprognosen också så kanske man kan få till lite hyfsat väder också.
Kan vi pricka in en Musiken i Avesta helg också kanske :-) eller är det för tidigt redan i maj?
Hur långt i förväg behöver du veta Dima?

Jag bor i Gävle så har ju inte allt för långt vare sig till Falun eller Borlänge. Kommer gärna på träff om det passar med tid och dag =)

Jo, maj ar alldeles for tidigt for mig tyvarr :( Om jag kommer hem i sommar sa blir det nog inte forrens juni eller juli..
// Amanda
Puttar för att se om det finns fler masar o kullor hännä' inna'

HALLÅÅÅÅ. DET ÄR VI SOM ÄR FRÅN ORSA.JAG ÄR INTE SÅ AKTIV NEJ, FÖR ATT NI SOVER NÄR JAG ÄR VAKEN OCH SOVER NÄR NI ÄR VAKEN. JOBBAR NATT OCH SEDAN HAR MIN SON TAGIT IN DATORN TILL SIG,TROR NI JAG FÅR LÅNA, PYTTSAN
SEN SPELAR HAN PÅ NÄTET SÅ HAN KOPPLAR IN TV-SPELET ISTÄLLET FÖR DATORN,MÅSTE FIXAS PÅ NÅGOT SÄTT.
VISST HADDE DET VARIT KUL ATT TRÄFFAS MEN JAG HAR VARIT LITE SLARVIG MED VACCINATIONERNA, TJEJEN SKA EN TILL BARA MEN KILLEN ÄR INTE VACCINERAD ALLS
VILL INTE ATT DOM SKA TRÄFFA ANDRA FÖRENS DOM HAR ETT GOTT SKYDD OCH INTE KAN SMITTA ANDRA.
#14 Det är lugnt Gizmo-Siri. Träffen blir inte förrän i maj så du har gott om tid för vacinationer.

Jag vill också åka :-)
Elin, vi kan kanske åka ihop?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag har ingen iller men har intresset så ja kommer gärna förbi och hälsar på er alla som ska dit =)

Jag kommer gärna, bara det inte råkar vara något med simhoppet då. Skulle verkligen vara kul att få träffa Birdies bror! =)