Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 789 ggr
erikaroos
0

Illerhona säljes.

Det är med gråten i halsen jag skriver detta inlägget, min kära sambo har blivit allergisk mot min flicka så jag är tvungen att lämna bort henne.:(

Hon är född den 10/4 på Gay i skånes uppfödning.
Alltså snart ett år.

Hon är kastrerad.

Pastellfärgad.

Skriv ett medelande om intresse finns.

Flickan finns i skåne!

FerretCrow
0

vi önskar Miilos lillasyster lycka till i jakten på ett nytt hem =)

iskra
0

Hej jag ar mycket interesat om din iller. Jag bo i malmö ,prata inte bra svenska ,jag har en iller inan men tyvar kan jag inte behala honom. bli snel och skicka mail till mail.

iskra
0
FerretCrow
0

#2 förstår jag rätt nu. du har en iller jusst nu men kan inte behålla honom och vill därför ha denna hona?

iskra
0

Jag har en illar inan inte nu ,han bor i polen just nu med mina foreldrar. Jag kan inte ta honom till sverie for at min mama elskar honom sa mycket ;) Do You understand now ??

LinaN
0

#5 please feel free to write in english if that's helping you. I don't mind translating if someone has problem understanding english. But I also understand that you might like to practice your swedish.Flört

welcome to the forum!

Och för er som inte förstår engelska skrev jag:

känn dig fri att skriva på engelska om det hjälper dig. Jag har inget emot att översätta om någon annan har problem att förstå engelskan. Men jag förstår också att du vill träna din svenska. Flört

välkommer till forumet!

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

FerretCrow
0

#ok then i understand you=) better to ask. i hope you gonna find i ferre for you and welcome to the forum =)