Algot VARG

Beklagar verkligen sorgen=´( *tröst kramar*
Får man fråga vad som har hänt? *behöver inte svara om ni inte vill/orkar*
Beklagar den stora sorgen!
Paulina

beklagar verkligen :(

Beklagar så sorgen. Det vet du. Och jag vet att du gjorde rätt. Men det är ack så tungt även om de är sjuka.
Kramar om
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Beklagar din sorg, det är alltid svårt att mista en vän.
God looked around His garden
And He found an empty place
He then looked down upon the earth
And saw your precious face.
He put His arms around you
And lifted you to rest;
God' s Garden must be beautiful
He always takes the best.
He knew that you were suffering
He knew you were in pain
He knew you' d never ever
Get well on earth again.
So He closed your weary eyelids
And whispered " Peace be thine "
Then He took you up to Heaven
With Hands so gentle and kind.
It broke our hearts to lose you
But you did not go alone,
For part of us went with you
The day God welcomed you home.

han blev sakta sämre efte vi tagit bort Nuttis o sen när vippan försvann så började han äta mindre o mindre o i fredags slutade han äta o bara drack o hadde jobbigt med andningen han har alltid haft lätt att bli förskyld o fick nu reda på av vetrinären att det har inte spelat någon roll när vi kommit in med honom han har troligen haft nått med fött hjärtfel o vätska i lungorna vi har ju trott att han haft nån form av bronkit åtminstonde vad tidigare vetrinärer sagt men nu orkade han inte längre … tack för allt nu vilar han med sin barndoms vän Nuttis

#5 # den var jätte fin tackar gråter o läser

Beklagar sorgen. *kramar*

#6 Beklagar. Tycker ni gjorde helt rätt
*skickar massa styrke kramar*
Beklagar:'( sorgen, synd!
Beklagar sorgen!
Sara

Beglagar er sorg. Vippan får komma hit och leka med mina terrorister när hon känner sig ensam.

#12# törs man det efter hennes bravad sist :( blev ju orolig då ju… har inte sett en iller bli så slapp

#13: Vi får fixa en iller träff igen. Det mår hon itne dåligt av. Och du vet att du alltid kan komma med henne till mig. Så får hon busa av sig här hemma. Eller så får jag ta med mig ett par juveler och hälsa på hos dig :-)
Audiatur et altera pars
#14 Illerträff i Falun den 30/5. Jag och Cacao har enats om det datumet. Återkommer med en tråd om detta med lite mer detaljer.
#13 Så Vippan och Bogey kan få busa igen, om ni inte har nått emot att åka lite innåt landet :-)

#15: Låter väl super bra det. ;-) Ska skriva in det i kalendern. ;-)
Audiatur et altera pars