iFokus Plus - vad önskar du?
iFokus behöver ju dra in pengar för att driva sajterna och reklam är en viktig inkomstkälla, men det behövs också annat.
I grunden kommer det alltid att vara avgiftsfritt att använda iFokus, men man vill gärna erbjuda extratjänster mot en kostnad som ett sätt att öka intäkterna.
Just nu finns möjlighet att köpa:
- större avatar (användarbild)
- mer utrymme i fotoalbum
- frihet från reklam
- iFokus Plus, som ju innehåller en hel del
Nu undrar jag vad ni tycker skulle vara värt att betala för? I första hand handlar det om att utöka innehållet i "Plus" men det skulle också kunna vara något helt nytt och separat.
Vilka nya funktioner skulle du vilja se, och kanske vilja betala något för att få?
Önska här - så för jag det vidare!
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

jag skulle aldrig slösa pengar på internet på ett forum tyvärr då står jag hellre ut med den irriterande reklamen. för det finns andra ställen man texempel kan ha fotoalbum med mera på. och min mening tycker jag det där med större Avatar inte är värt 50kr i kvartalet och sedan 20kr per månad för att slippa reklamen. nej tack då lägger jag hellre mina pengar på illrarna som är andledningen till att jag är här på forumet =)
Men slipper man inte reklamen om man e +medlem?
Mvh Jenny

#2: Nej det ingår inte om man är plus medlem. Jag är plusmedlem till exempel, men ser reklamen ändå.
Men jag kan lova att jag kommer betala 20:- i månaden för att slippa se Anna Book vinka hela tiden. Har så otroligt svårt att koncentrera mig på vad jag ska läsa och skriva när hon vinkar så där. Så därför ska jag köpa den biten.
Fast nu är grabbarna bakom intresserad av att höra vad ni skulle vilja se som extra inne på iFokus. Som mer saker att få i pluspaketet eller bara ändå. Vad saknar ni här inne? Med detta är det inget som säger att allt som alla önskar sig komemr att bli verklighet. Men det är intressant för dem att få veta vad som efterfrågas och sätta ihop det och se vad den stora massan önskar.
Så ni alla som brukar sitta och säga: Jag önskar att det fanns…. inne på iFokus.
Nu har ni chansen, säg högt vad ni vill se här inne.
Audiatur et altera pars

Jag onskar att vi utlandsboende kunde kopa plus och andra tjanster ocksa!
// Amanda

kan inte iFokus starta en tråd funktion som är låst för andra men inte för TS och Sajtvärd och Medarbetare? då kan ju dom själa putta upp men ingen annan kan skriva? detta skulle underlätta för sajtvärden och dom som skapar tråden. till exempel en annons om saker som säljs men man enbart vill ha pm inga kommentarer i tråden.

Ska föra fram detta till grabbarna sedan :-)
Audiatur et altera pars

Instämer helt och hållet ,
det där med att man måste ha en mobil för att bli plus medlem är inte så bra alls då man vistas utan för Sverige.
Om man nu betalar för sig för att få dessa saker som du nämnde Åsa kan man då inte få slipa alla dessa blinkande reklam,
Vist förstår jag att sidan måste ha reklam för att överleva men kan dom då inte finnas längst ner och inte på sidan.
Eller om det handlar om just för Iller så kan ju den reklamen var på sidan men förstår att det kan vara svårt att just fixa sådant just för illersidan.

#7: Tydligen kan man nte baka ihop detta. Anledningen är att många faktiskt vill ha reklamen, och dessutom de andra sakerna runt om. Därför är det uppdelat. De som inte vill ha reklamen slipper det genom att betala bort det och de som vill ha extra sakerna betalar för att få det. Och vill man både ha det som är extra och dessutom slippa reklamen får man betala för båda.
Audiatur et altera pars

Tack då fröstår jag
säger som musiken synd att det bara fungerar i Sverige

Ska verkligen framföra detta med att det ska fungera oavsett vart man befinner sig i världen.
Audiatur et altera pars

har tänkt bli plus medlem men är en rätt slö person så det har jag ju inte blivit än hehe,
Men en fråga, fungerar det att beställa med kontantkort?
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

#12: Jadå det är inga problem. Bara du har det nummret inlagt på din sida här. Annars blir det fel.
Audiatur et altera pars

Ska kolla inställningarna nu!
Om det här med att de utomlands inte kan betala, skulle det inte kunna fixas så att man kan betala med internetbank eller liknande?
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

#14: Vi har framfört det där med att vi önskar att även de utomlands ska kunna betala.
Än så länge vet jag vara att de håller på att kollar upp vilka lösningar de ska kunna få fram.
Audiatur et altera pars