Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 566 ggr
Faxlin
0

OT. Hur man kramas

Instruktion till hur man kramas:

Först hitta ett barn…..

Om Du inte skickar vidare kommer någon ut och pinkar på Din dator

Se nedan

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Strumpan
0

Guuud så söta bilder!!

Mvh Jenny

FerretCrow
0

denna är ju så underbar, la ut denna en gång på barn.ifokus och då blev det ramaskri om att det var plågeri mot barnet medmera =P

Musiken
0

hahaha! vilken underbar  hund! (inte den andra. han paminner om nisse som pissade i skrivaren)

Strumpan
0

#2 Tycker inte att det barnet ser särskilt plågat ut, inte med det jätteleendet! =)

Mvh Jenny

Faxlin
0

haha vilka torrisar. Det ser man ju tydligt att det här barnet inte direkt lider. Inte hunden heller så det så :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

FerretCrow
0

nej det kontrade jag med oxå men då blev det allt från att hunden var våldsam mot bebisen och folk tyckte det var sjukt att man lär djuren vara på så småa barn med mera. Men jag sa bara som ni att barnet ser ut att tycka om det plus att det finns ju folk i närheten om hunden skulle bli för våldsam. men folk tänker inte längre än näsan räcker =P

Strumpan
0

#6 Folk vill tyvärr oftast ha ngt att klaga på även om det inte finns ngt att klaga över. Känner alltför väl till det, suck….. Herregud det fanns ju människor i närheten, för jag tvivlar på att de fotade på 1km´s avstånd. Så j***la tråkiga personer….

Mvh Jenny

FerretCrow
0

#7 jo precis och jag tror inte heller dom skulle tillåta att barnet blir för tilltryck av den stora hunden.

Strumpan
0

Bara fjanterier… bara att skratta åtFlört

Mvh Jenny

LinaN
0

Så sött :)

men folk är inte riktigt riktiga ibland. en hund som är van vid barn är oerhört försiktig med barnen. Vi hade dobermann hundar när jag var liten och det var ju ett ramaskri. hur kan ni ha en krypande bebis med en sån mördarhund? hade folk frågat min mamma…. Det gick skitbra, han vaktade mig, tvätta mig, höll ordning på mig osv osv, aldrig vart han elak, så tvivlar på att denna bjässevovven skulle göra sin skyddsling illa härovan.

idioter.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Strumpan
0

#10 Vi hade oxå hund när jag föddes, en schäfer, Bianca. Som tvättade, vaktade och höll ordning på mig osv =)

Mvh Jenny

Tusss
0

haha helt underbar! Det är ju så det ska vara :D

FerretCrow
0

japp vi hade oxå hund när jag va liten och han vaktade mig och så fort mamma vare på promenad med mig så skulle han se direkt när vi kom hem att jag var kvar i vagnen sedan kunde han hälsa på resten av familjen.

Norrskenets
0

Det är så sött=)

Lissi08
0

hih va sööött :D

monicany
0

Helt under bara bilder ser ut som hunden säger att de här är min bebe å  jag kramas så mycke jag vill, ur sött

Denna kommentar har tagits bort.
Strumpan
0

"17 Ah, trollet är tillbaka…..

Mvh Jenny

VeronicaKahlbäck
0

denna var verkligen söt! kommer ihåg en hund vi hade när jag var runt 3, det var en Grand Danois och jag ville alltid klappa henne på rumpan  men då blev hon glad och började vifta på svansen så jag blev "piskad" i ansikts höjd, det slutade med tårar varje gång men skulle ändå envisas med att klappa just där!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus