Ny lägenhet!
Äntligen! Jag har hittat en ny, större lägenhet! Så jag o mina husdjur (iller, katt o pojkvän) flyttar från vår etta till en tvåa. Bästa är att lägnheten är billig, fräsch och ligger i samma trevliga område som vi bor i nu. Kan nog inte bli bättre!
Tja, det här är väl inte så intressant info för er kanske, men jag är superlycklig! Nu gäller det bara att samla tålamodet och vänta till februari..
Åh grattis!!! Vilken lyx att ni får dubbelt så stort boende!!!

klart det är av intresse för oss. Ja för mig i alla fall. Det är ju något som gör dig glad och då blir jag glad också.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

grattis till den mya lägenheten . ligger den oxå på göta . glöm ej att sända den nya adressen till mig och telfon så har jag det . grattis i alla fall

#1 Tack. Jo, det ska bli skönt. Det här känts oerhört trångt här på senaste tiden. Mamma skojar om att våra djur har så stor personlighet att de fyller ut hela rummet!

Grattis!! Jag vill oxå flytta till en två. Då kanske man kan skaffa ett till iller!! =)

#5 Haha, det sa jag till pojkvännen men han bara blängde surt på mig och sa "Vi har ganska många illrar redan". ( Vi har en, men känns som många ibland..)
Grattis till lägenheten. =))))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.