Familjeträff!
Idag kom Carro med mamma Lilitha, och bröderna Lamio och Rinaldo! Blev en lång resa för dom, och jag hoppas att dom hade kul ;)
Lite småtjaffs i början när dom träffades men det gick bra, första gången Pälsen inte fick spö, nu var det till och med han som kaxade!
Jag blev helt såld på Lilitha, vilken snygging alltså!
Och Lamio var ju en sån pudding han med, verkligen xxxxl iller, och Rinaldo stackarn, hihi, självklart var han söt med, men han såg man inte så mycket av.
Chianti hängde inte riktigt med om vad som hände, så när bröderna brottades så stod hon och hoppade bredvid och kunde även ibland hoppa in och bitas hon med, såg ut som om hon inte fattade så mycket ahhaha (Hon är blooond, dah) Och Lilitha blev ju då hennes idol, svansade runt efter henne hela tiden och Lilitha väste och väste åt henne :')
Här kommer iaf lite bilder! (ni ursäkta den dåliga kvaliten.)
Först ut är det the boys och mamma, det var den enda bilden jag fick på dom tillsammans.

nawww.. Lilitha ser verkligen ut som en liten pälsboll. Du måste ladda upp bilder då pojkarna får posa lite =)
Vad skoj att du delar med dig av massa kort. =))) Så fina illrarna är. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

tyckte de blev jätte bra bilder på Lilitha. Man kan nästan se hur mycket päls hon har =)
Men när kommer posbilderna då?